XLcasa

Goed, vlot en creatief als het nodig is. Na mijn ervaring met Makelaarsland die wel aardig was, was dit een zeer goede verbetering. Echt persoonlijk, ruime tijden beschikbaar en zelfs in moeilijke... Goed, vlot en creatief als het nodig is. Na mijn ervaring met Makelaarsland die wel aardig was, was dit een zeer goede verbetering. Echt persoonlijk, ruime tijden beschikbaar en zelfs in moeilijke situaties laten ze je het niet zelf opknappen maar ondersteunen echt en zijn snel en zitten er boven op. Daarnaast hebben ze ook nog mogelijkheden op hun kantoren in Leeuwarden en Amsterdam om af te spreken.

Goed bereikbaar met ruime tijden, ook buiten kantoortijden is er tijd gemaakt voor uitgebreid telefonisch contact.

Creatief en snel handelend in lastige situaties. (kopers die onkundig...

Creatief en snel handelend in lastige situaties. (kopers die onkundig zijn in hun handelen en het zonder makelaar onnodig complex maken).

Reactie XLcasa:

Dank voor de uitgebreide feedback en de hoogst haalbare beoordeling!

Zeer vriendelijk.

Reactie XLcasa:

Bedankt voor de beoordeling en met 7 aanvragen vooreen bezichtiging op de eerste dag komt het vast wel goed!

M. Bartels

Woning verkocht via XLcasa. Fijne service en snel ons huis op Funda. Na een aantal bezichtigingen was het raak en regelde XLcasa de afhandeling. Super service!

- prijs/ kwaliteit
- reactiesnelheid
- vriendelijk

Menno van de Merwe

XlCasa, ik had contact met Dennis Metz. Een prettige manier van communiceren. Laagdrempelig maar wel serieus en directe respons. Dit maakte dat de koop van een woning via XLCasa erg prettig verliep.... XlCasa, ik had contact met Dennis Metz. Een prettige manier van communiceren. Laagdrempelig maar wel serieus en directe respons. Dit maakte dat de koop van een woning via XLCasa erg prettig verliep. Ik heb zelf met meerdere makelaars contact gehad en XLCasa behoort wel tot één van de meest vriendelijke makelaars die ik heb getroffen.

Snel en vriendelijk contact. Eén contactpersoon. Daarnaast altijd goed te bereiken wat een vertrouwd gevoel gaf aan mij als koper.

Reactie XLcasa:

Het geeft ons nog meer energie als we niet alleen een prettige communicatie met de verkoper (onze opdrachtgever), maar ook met de koper hebben en daar zo'n mooie beoordeling van mogen ontvangen,... Het geeft ons nog meer energie als we niet alleen een prettige communicatie met de verkoper (onze opdrachtgever), maar ook met de koper hebben en daar zo'n mooie beoordeling van mogen ontvangen, dank daarvoor!
Wij wensen je een mooie tijd toe in je nieuwe woning!

Simpel gebruik van je eigen omgeving op mijn xlcasa, er is veel informatie op de website te vinden. Ook krijg je informatie van hoe ik kijkers begeleid bij het bezichtigen. Als ik bel of email dan ontvang ik snel antwoord. De prijs is veel lager als bij andere makelaars. En je staat op een van de grootste sites zoals Funda.

Monique

Ik was in het begin skeptisch over de prijs...want wat kan je verwachten voor 995 terwijl normale makelaars 2000 a 3000 rekenen. Maar toch geprobeerd en ik had geen andere makelaar willen... Ik was in het begin skeptisch over de prijs...want wat kan je verwachten voor 995 terwijl normale makelaars 2000 a 3000 rekenen. Maar toch geprobeerd en ik had geen andere makelaar willen hebben...Er werd helder gecommuniceerd, vragen beantwoord en aan de afspraken gehouden..Ook was iedereen hartelijk en aardig aan de telefoon. De makelaar had beloofd om voor elke euro te knokken en dat heeft hij waard gemaakt..ik heb mijn huis verkocht met 2000 euro winst! Het gedeelte wat je zelf moet doen is makkelijk en simpel te behappen...nogmaals ik had geen andere makelaar willen hebben!

Dat er geen negatieve punten zijn!

De basis is prima. Geen contact na bezichtigingen is jammer.

Snel bij aanmelding en prima website.

Jens kooistra

Tot nu toe goed

D.M. Tjong Akiet

Zeer klantvriendelijk gericht contact gehad. Perfecte samenwerking. Snelle reactie op vragen en onduidelijkheden.

Transparant en goede service! Ook buiten kantooruren reactie op vragen.