XLcasa

Sjoerd Veerkamp

Absoluut top. Men is correct, en vooral snel met reageren. Ooit toen ik net begon met ondernemen kreeg ik van een oud ondernemer een zeer wijze les... "ondernemen is niet zo heel moeilijk" zei... Absoluut top. Men is correct, en vooral snel met reageren. Ooit toen ik net begon met ondernemen kreeg ik van een oud ondernemer een zeer wijze les... "ondernemen is niet zo heel moeilijk" zei hij.... Je moet gewoon nakomen wat je afspreekt.
Nou dat durf ik over XL CASA gerust te zeggen. klasse.

De professionele benadering en het totaal pakket met fotografie is helemaal klasse. Ook hierbij een dik compliment voor de fotograaf welke er duidelijk voor gezorgd heeft dat ons huis er op funda... De professionele benadering en het totaal pakket met fotografie is helemaal klasse. Ook hierbij een dik compliment voor de fotograaf welke er duidelijk voor gezorgd heeft dat ons huis er op funda absoluut uitspringt.

Paul

Topservice. Mijn huis binnen een week verkocht via XLcasa en ook nog voor een vele hogere vraagprijs (op hun advies) 3 courtage-makelaars adviseerden om juist een veel lagere vraagprijs neer te... Topservice. Mijn huis binnen een week verkocht via XLcasa en ook nog voor een vele hogere vraagprijs (op hun advies) 3 courtage-makelaars adviseerden om juist een veel lagere vraagprijs neer te zetten. Mooie foto's en een goed advies gekregen. Begeleiding was top.

Mensen met kennis van zaken en die snel kunnen schakelen. Sturen gewoon een sms-je en als je terugbelt weten ze precies waar je voor belt.

van der Woude

Tot nu toe een prima ervaring. Afspraken worden nagekomen. Duidelijke informatie.

Afspraken worden nagekomen. Duidelijke informatie.

Oclee

Tot nu prima ervaring, snelle acties .

De snelheid waarmee de verkoop in gang gezet is. Prima fotograaf

P.Luyten

Duidelijke uitleg en snelle plaatsing incl. prima foto's !
Verder snelle uitgebreide plaatsing op Funda.

Efficient, snel en duidelijk

Fred Noteboom

Bijzonder vlotte en heldere wijze van samenwerken!
Deskundig

Geeft direct vertrouwen.

Tinie Jansen

Het telefonische contact met XLCASA is erg prettig. Gegeven info is duidelijk en afspraken worden nagekomen. Onze woning is snel op de site van XLCASA en op Funda geplaatst. Mailtjes worden snel... Het telefonische contact met XLCASA is erg prettig. Gegeven info is duidelijk en afspraken worden nagekomen. Onze woning is snel op de site van XLCASA en op Funda geplaatst. Mailtjes worden snel beantwoord.

Duidelijke afspraken, snelle afhandeling van mail, prettig telefonisch contact

Albert-Jan Louwes

Snelle handeling, korte lijnen en makkelijke site die je zelf kunt updaten.

Laagdrempelig en makkelijk voor iedereen. Goede info en betaalbaar, waarom 3, 4 of 5000 euro uitgeven als het zo ook kan.

Goede ervaringen, vooral qua communicatie.

Prijs/kwaliteit, overleg, communicatie

Karima Kaart

Goed contact, zeer duidelijke uitleg over de te boven stappen.

Duidelijke website. Goed eerste contact.