XLcasa

Lisette

Zeer tevreden, prima communicatie, mooie foto's en er werd snel gehandeld. Mijn huis stond binnen een paar dagen nadat de foto's waren genomen op funda. De bezichtigingsaanvragen worden snel via de... Zeer tevreden, prima communicatie, mooie foto's en er werd snel gehandeld. Mijn huis stond binnen een paar dagen nadat de foto's waren genomen op funda. De bezichtigingsaanvragen worden snel via de e-mail doorgestuurd waardoor mensen snel kunnen komen kijken en dat is een voordeel tov "full service makelaars", dan moeten kijkers soms lang wachten op een afspraak. Ik had na 1 dag al 4 kijkers gepland voor de volgende middag en 2 dagen later nog eens 3 kijkers. Door het snelle schakelen is mijn huis binnen een week verkocht, met zelfs meerdere biedingen. Dat was met een reguliere makelaar nooit zo snel gelukt en je moet het ijzer smeden als het heet is! Indien je advies nodig hebt zijn ze -ook in het weekend - goed bereikbaar per mail of telefoon. Onderhandelingen verliepen ook vlot en in goed overleg, zelfs in het weekend. Prijs kwaliteit is echt top. Als je het leuk vindt om mensen zelf rond te leiden dan is dit een hele makkelijke manier om veel geld te besparen op de verkoop van je huis. En mensen rondleiden is echt niet zo spannend, alles wat kijkers vragen weet je zelf want je woont in het huis! En je kunt extra informatie geven over de buren, de dichtstbijzijnde supermarkt en winkels etc. Dat werd als pluspunt ervaren. Mensen vragen natuurlijk wel waarom je gaat verhuizen en he het werkt met een "internet" makelaar, maar als je zegt dat je dan alleen de bezichtigingen zelf doet en verder alles via de makelaar gaat snappen mensen dat prima. Tip: print de brochure uit en geef die mee aan de kijkers met de boodschap, bij vragen of interesse / bod, neem contact op met de makelaar, gegevens staan in de brochure.

- top prijs/kwaliteit
- zeer snelle en goede communicatie
- goed bereikbaar
- mooie professionele foto's
- onderhandelingen worden door xlcasa gedaan (in overleg...
- top prijs/kwaliteit
- zeer snelle en goede communicatie
- goed bereikbaar
- mooie professionele foto's
- onderhandelingen worden door xlcasa gedaan (in overleg uiteraard)
- kijkers kunnen snel komen bezichtigen, geen afhankelijkheid agenda makelaar

Reactie XLcasa:

Dank voor u review! Wij hebben u met alle plezier bijgestaan met de verkoop van het huis.

Prima service en een lage prijs

José Renes

We zijn echt enorm tevreden over XL Casa. We waren wel benieuwd hoe het zou gaan met een online makelaar. Maar door tevreden vrienden die ook in zee waren gegaan met XL casa en een fijn voorgesprek... We zijn echt enorm tevreden over XL Casa. We waren wel benieuwd hoe het zou gaan met een online makelaar. Maar door tevreden vrienden die ook in zee waren gegaan met XL casa en een fijn voorgesprek met Xl casa durfden we het wel aan. En wat zijn we daar blij mee. Ze geven heel goed advies, als je ze mailt bellen ze vaak binnen een half uur terug, ze zijn altijd aardig aan de telefoon en denken goed mee. Ook fijn dat je je eigen funda pakket kan uitkiezen en kopen. En als je de kosten van XL casa vergelijkt met een normale makelaar dan scheelt het zo enorm veel geld. En de rondleidingen door je huis geven vond ik leuk om te doen. Je kent je eigen huis het beste en je hebt meteen contact met de potentiele kopers. En we hebben ons huis in een weekend verkocht. Zo enorm fijn. Toen ik gebeld werd dat we een bieder hadden waren we samen blij. De vraagprijs vonden wij best al hoog maar XL casa zei dat het kon. En dat klopte want ons huis ging boven de vraagprijs weg.

Snelle reactie op je mails
Aardige mensen die goed advies geven en meedenken.
Goedkope prijs

Reactie XLcasa:

Dank u wel voor het duidelijk beschrijven van het verkoopproces, nogmaals gefeliciteerd met de verkoop!

Een prima makelaar met een goeie prijs kwaliteit verhouding. We zijn zeer benieuwd naar de gratis video die van ons huis is gemaakt. Een prima gebaar om deze aanbieding aan te reiken aan klanten

prima foto's van ons huis gemaakt
snelle goeie communicatie
goeie prijs/kwaliteit verhouding

Arno Niem

Vooralsnog een positieve ervaring.

De service is een uitstekende combinatie van deskundigheid en pragmatisme. Dat is prettig zaken doen.

Reactie XLcasa:

Beste Arno Niem (naam bekend) pragmatisch zijn we zeker maar zeker niet in de zin van niet betrokken. Dank voor de goede review.

XL Casa is een professionele makelaar op afstand met een persoonlijke touch en benadering

Frank Rolandus

Mijn huis staat momenteel via XLcasa te koop.
Ik ben een groot voorstander van de 'online makelaar' en heb tot dusver een zeer goede ervaring met XLcasa.
De vragen die ik hebben worden...
Mijn huis staat momenteel via XLcasa te koop.
De vragen die ik hebben worden snel en vakkundig beantwoord en de prijs/kwaliteit verhouding klopt, of is zelfs zeer posiitief (goede service, scherpe prijs)!

Mijn contact persoon is vakkundig en reageert snel.
Advies om vraagprijs en verkoopstrategie is naar wens
Wijzigingen aan de opschrijving/foto's van de woning worden snel op Funda...
Mijn contact persoon is vakkundig en reageert snel.
Advies om vraagprijs en verkoopstrategie is naar wens
Wijzigingen aan de opschrijving/foto's van de woning worden snel op Funda doorgevoerd.

Gea Baak

Tot nu toe zeer tevreden. Zijn benieuwd naar de gratis video die van onze woning is gemaakt ! Leuke geste !

Tot nu toe zeer tevreden. Communicatie verloopt goed en vriendelijk. Blij met de foto's die zijn gemaakt.

Prima contact en goed bereikbaar.

Heel prettig contact met de medewerkers. Snelle en correcte service. Verder erg tevreden over de gemaakt foto's van de woning.

Klantcontact!