XLcasa

Het voordeel is dat je alles gelijk ziet, positieve ervaring, leuk

Ziet er goed uit en kan een meerwaarde hebben voor de verkoop

Reactie XLcasa:

Meerwaarde? we hebben uw woning binnen 1 dag verkocht voor de vraagprijs!

Leonardus H.Heynen

De inzet en hulp wat XLCASA geeft aan hun klanten is geweldig.
De inzet en hulp wat XLCASA geeft aan hun klanten is geweldig.
Bij eventuele vragen over het verkoop van een woning wordt je gelijk geholpen of netjes terug gebeld. Het gebruik maken van een professionele fotograaf is een aanrader, zij attenderen je op details waar je normaal overheen kijk.
XLCASA geeft naar mij gevoel, meer dan goede service, ze zijn echt geweldig.

Ze reageren gelijk bij vragen en mocht het zijn dat de betreffende medewerker bezet is dan wordt je netjes terug gebeld.
Bij fotoreportage stellen ze voor welke foto's het beste uit kom en...
Bij fotoreportage stellen ze voor welke foto's het beste uit kom en adviseren ze waar je op moet letten als men langs kom om een bezichtiging.

Richard Dobbe

Zitten er bovenop, wat ik vaak bij een makelaar mis

Pro actief, slimme aanpak, goed gebruik van Internet

Reactie XLcasa:

bedankt voor uw beoordeling!

Zeer vriendelijk en professioneel!

mooie, duidelijke foto's en video die de woning op een goede manier verkopen

dank u voor deze tien!

De ervaringen zijn goed. Het contact verloopt vlot, de bereikbaarheid is prima. De service is snel en efficiënt.

Mooie foto's
Goed contact

Reactie XLcasa:

Super bedankt voor een 10 als cijfer en na 3 dagen verkocht!

Nadat we ons hadden aangemeld bij XLCASA kregen we al heel snel de beloofde plakaten thuis gestuurd. De fotograaf kwam op tijd langs en binnen 10 dagen stond ons huis op Funda. De reacties werden... Nadat we ons hadden aangemeld bij XLCASA kregen we al heel snel de beloofde plakaten thuis gestuurd. De fotograaf kwam op tijd langs en binnen 10 dagen stond ons huis op Funda. De reacties werden direct doorgestuurd en konden wij afspraken maken voor de bezichtiging. Tot nu toe ben ik heel tevreden over hetgeen geleverd is.

De snelheid van afwerken is mij byzonder bevallen.

Reactie XLcasa:

Hartelijk dank voor deze 9 als beoordeling, op naar een 10.

Zeer positief ervaren

fotograaf was zeer professioneel, rustig en gaf tips om de ruimtes nog beter op de foto te krijgen.
nadat de foto's waren gemaakt, werden deze direct aan de klant getoond.

Ervaring goed. Erg tevreden over de foto's. Er is alleen geen woonvideo gemaakt terwijl dit wel bij de actie hoort.

Prettig contact tijdens het foto's maken.

Reactie XLcasa:

Bedankt voor de review maar de video is er echt:https://www.youtube.com/watch?v=jdZJb5oT3Zg

Prima service en begeleiding

Prima service, goede fotograaf.

VOORHEEN : ORIENT MODERN F.JAGTMAN HOLLAND GR-HANDEL TE VUGHT

Nette en sfeervolle afwerking van XLcasa en een goede start in gemeente Vught en 's - Hertogenbosch en omstreken
N-Br.

Gegroet F.J.

Snelheid en vriendelijkheid enz.