XLcasa

Herman

Goede fotograaf

Chris

Vooralsnog loopt alles lekker vlot en gestructureerd. Het is voor mij een prettige formule gebleken, voor een prima prijs. Uiteindelijk verkoopt een huis zichzelf, maar als het voorwerk en het... Vooralsnog loopt alles lekker vlot en gestructureerd. Het is voor mij een prettige formule gebleken, voor een prima prijs. Uiteindelijk verkoopt een huis zichzelf, maar als het voorwerk en het juridische deel goed afgezekerd is, scheelt dit enorm. Kortom: Prima Product!

Snelheid van handelen (foto's / inmeten / plaatsing) is prima te noemen. De communicatie verloopt snel en goed, kan ik niets anders van maken.

Hendrikx

Professioneel, snelle reactie, goede fotograaf

Snelle reactie en Funda plaatsing

H. Smit

UITSTEKEND KOMEN HUN AFSPRAKEN PRIMA NA. HET HELE PROCES VERLOOPT SNEL ZONDER PROBLEMEN.

ZE BIEDEN HET ZELFDE ALS HUN VEEL DURENDE COLLEGA,S

We zijn tot nu toe erg tevreden.

Goed bereikbaar en laagdrempelig

Wij zijn tot nu zeer tevreden en hebben verder geen opmerkingen

Goed bereikbaar en laagdrempelig

Gerard de Zwart

Erg goede ervaring tot nu toe.
Binnen een week na aanmelden is de makelaar langs geweest en zijn de foto's gemaakt, en die zien er mooi uit!
Nog geen week later staat ons huis al op...
Erg goede ervaring tot nu toe.
Nog geen week later staat ons huis al op Funda.

Alle communicatie verliep erg soepel en Dante neemt echt de tijd om alles goed door te spreken.
Het eindoordeel is natuurlijk nog wat voorbarig aangezien het huis nog niet verkocht is, maar de eerste ervaring is prima.

Ben benieuwd hoe snel ons huis verkocht wordt ;).

Communicatie verloopt soepel via mail en telefoon.
Zeer snel gehandeld, binnen 2 weken staat ons huis op Funda.

H. Roelevink

Prima communicatie, korte lijnen en komt afspraken na.

zet de juiste mensen in om het totaal product in beeld te krijgen, weet goed de emotie en de zakelijkheid van de klant te combineren

Jeroen Griede

Goed bereikbaar, prima werkend systeem, alles keurig verzorgd en op de afgesproken tijden.

Het werken via een portal blijkt erg handig en efficient. Zo kunnen verkoper en makelaar direct toevoegingen en wijzigingen zien van elkaar zonder dit eerst te hoeven mailen wat extra handelingen en... Het werken via een portal blijkt erg handig en efficient. Zo kunnen verkoper en makelaar direct toevoegingen en wijzigingen zien van elkaar zonder dit eerst te hoeven mailen wat extra handelingen en dus tijd kost.

Martijn brink

Tot nu toe gaat alles super

Lekker snel en vlot transparant en meedenkend