Bravenboer

Alles is uitstekend verlopen.

Geachte mevrouw van Uitert,
Dank voor uw prachtige review. Fijn om te lezen dat alles zo uitstekend verlopen is!

Kivik of Beernink

Prima. Appartement in 1 dag geleegd. Sleutel is in overleg overdraagbaar.

Verbeterpunten of tips ?

Mensen (zzp'ers) aannemen die meer betrokken zijn bij hetbedrijf. Er waren een paar medewerkers die de kantjes eraf liepen.

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw review. Goed om te lezen dat de dienstverlening wel goed was. Enkel zijn wij zeer benieuwd welke regio dit betreft en waar wij dus eventueel op kunnen bijsturen.
Ik verneem uw reactie graag.

Peter van Elsäcker

Wij zijn uitermate goed geholpen door Stefan en zijn team. Heel attent, integer en oplossingsgericht op onze wensen. Ik zou eenieder die zijn huis ontruimd wil hebben aanraden dit via Stefan te... Wij zijn uitermate goed geholpen door Stefan en zijn team. Heel attent, integer en oplossingsgericht op onze wensen. Ik zou eenieder die zijn huis ontruimd wil hebben aanraden dit via Stefan te regelen.

Geachte heer van Elsacker,
Dank u wel voor uw prachtige review! Wij zullen de complimenten delen aan Regiomanager Stefan en zijn team.

Piet en Lian Lips

Onze ervaring was perfect geregeld door Stefan , vanaf de offerte tot het leegruimen en alles weer terug plaatsen ,ook hele fijne mensen , we raden het iedereen aan

Totaal niets

Geachte heer en mevrouw Lips,

Prudon

Fijn contact, duidelijke afspraken, komt de afspraken na en resultaat is prima!

Nee

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw mooie review! U omschrijft namelijk al onze kernwaarden als organisatie, fijn om te lezen dat u deze ook als zodanig heeft ervaren.
Team...

Jansen

Fantastisch

Nee

Geachte mevrouw Jansen,
Dank voor uw mooie review. De verhuizing is conform alle afspraken verlopen en u kan nu genieten van uw nieuwe woning!

de Zeeuw

Contact gezocht omdat Woningontruimig Regionaal een duidelijke website heeft die vertrouwen uitstraalt. Het contact en eerste bezoek door Mark van den Honert verliep prettig waarbij de mondelinge... Contact gezocht omdat Woningontruimig Regionaal een duidelijke website heeft die vertrouwen uitstraalt. Het contact en eerste bezoek door Mark van den Honert verliep prettig waarbij de mondelinge afspraken goed samengevat terug kwam op de offerte. Mijn keuze was hierdoor snel gemaakt was. Op de dag zelf werd ik op goed op de hoogte gehouden door Mark van den Honert en is de klus binnen 1 dag geklaard. Samen hebben we nog door het huis gelopen en wij waren zeer tevreden.
We wachten alleen nog op de eindafrekening en hopelijk valt die mee hahah.

Verbeterpunten of tips ?

Termijn geven wanneer we een eindafrekening kunnen verwachten. Deze konden wij namelijk niet vinden, maar dit kan ook aan ons liggen.

Geachte familie de Zeeuw,
Dank voor uw mooie review! Zeer fijn om te lezen dat onze regiomanager Mark van den Honert, u zo goed van dienst is geweest.
Team Woningontruiming...
Geachte familie de Zeeuw,

Ed

Vanaf de offerte afspraak tot de ontruiming alles goed verlopen en volgens afspraak
Zeer nette medewerkers
Snelle afhandeling

Geachte heer Pepermans,
Dank voor uw mooie review! Wij zullen de complimenten delen onder ons team.

G. Veenbrink

Contact gezocht omdat Woningontruimi g Regionaal een duidelijke website heeft die vertrouwen uitstraalt. Het contact en eerste bezoek verliepen prettig met transparante afspraken, goed samengevat op... Contact gezocht omdat Woningontruimi g Regionaal een duidelijke website heeft die vertrouwen uitstraalt. Het contact en eerste bezoek verliepen prettig met transparante afspraken, goed samengevat op de offerte. Mijn keuze was snel gemaakt was. Op de dag van de ontruiming werd ik blij verrast. Binnen 6 uur was de klus geklaard en naar volle tevredenheid. Samengevat: beloftes werden 100% nagekomen de afhandeling professioneel verricht door een klantvriendelijk team. Ik dank jullie wel om mij volledig te ontzorgen.

Verbeterpunten of tips ?

Ja, het huidige topniveau continueren

Beste heer Veenbrink,
Beste heer Veenbrink,
Dank u wel voor uw prachtige review, we stoppen veel tijd in het optimaliseren van onze website, fijn om te lezen dat u dit als zo goed en professioneel hebt ervaren. We zullen de complimenten overbrengen aan onze collega's.

Maaike

Heel vriendelijke mensen, vanaf een snelle eerste afspraak nog dezelfde dag tot telefoontjes en mailtjes. Ontzorgen is het goede woord, en ook transparant qua afspraken, fotos, en de filmpjes over... Heel vriendelijke mensen, vanaf een snelle eerste afspraak nog dezelfde dag tot telefoontjes en mailtjes. Ontzorgen is het goede woord, en ook transparant qua afspraken, fotos, en de filmpjes over de hantering van de spullen.

niet dat ik weet

Geachte mevrouw Janssen,
Dank voor uw mooie review. Snelheid en transparantie staan bij onze organisatie hoog in het vaandel, fijn om te lezen dat u dit tevens onderschrijft....
Geachte mevrouw Janssen,