7.6/10
7.4/10
7.4/10

Remco

Ideale vent die snel klaar was. Belde na online afspraak om te bevestigen en kwam een paar dagen later op ingevulde tijd langs.

Enschede

Janny Elbertsen

Zeer slechte ervaring met "met-rob.nl' Met-Rob klussen en repareren, Apeldoorn. Kwam mijn wasmachine nakijken, diagnose: schokbrekers vervangen. Betaald 69 euro voorrijkosten en onderzoek. Daarna... Zeer slechte ervaring met "met-rob.nl' Met-Rob klussen en repareren, Apeldoorn. Kwam mijn wasmachine nakijken, diagnose: schokbrekers vervangen. Betaald 69 euro voorrijkosten en onderzoek. Daarna schokbrekers erin gezet 55 euro. Volgende dag bij gebruik wasmachine bleek zelfde euvel, Rob gebeld en reactie: zullen wel de lagers zijn, kosten 61 euro. Ik wil hem niet nogmaals repareren maar krijg géén geld terug ook al had ik gevraagd de nieuwe schokbrekers er weer uit te halen of hele wasmachine mee te nemen. 124 euro weggegooid geld!!

slecht

Apeldoorn

Reactie Witgoed.website:

Beste Janny,
Beste Janny,
Allereerst bedankt voor jouw feedback zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Onze excuses voor de vervelende situatie die is ontstaan. We hebben contact gehad met Rob en hij gaf aan dat het inmiddels op is gelost. Ik hoop dat de wasmachine het weer volledig doet en je weer kan wassen!
Kyra van witgoed.website

Joost

Lekker makkelijk een afspraak gemaakt via een formulier

Hoe was je ervaring met de monteur?

Vriendelijke vent, was duidelijk en gaf advies. Beviel mij goed

Houtdorp

C. Weiland

Toen ik eenmaal in de problemen zat met m'n wasmachine snel ff gegoogled voor een oplossing. Dit bedrijf bood voor mij een snelle en uitstekende oplossing. Site werkt goed en snel, erg overzichtelijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur die langs kwam was duidelijk en professioneel. Geen vaag gedoe. Een snel en eerlijk advies en buiten dat een erg aardige man.

Soest

Helder en gemakkelijk.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur verstond zijn vak en wist snel wat de oorzaak van het probleem was.

Houten

Arnold

Handig!

Hoe was je ervaring met de monteur?

Mijn wasmachine doet het weer! ?

Utrecht

Goed, duidelijk en alles snel te vinden

Hoe was je ervaring met de monteur?

Zondag gezocht op internet, maandag om 13:00 uur was de monteur er al. Super tevreden over de snelle en correcte service.

Silvolde

Goed!

Goed en duidelijk!

Rotterdam zevenkamp

Martine Biesheuvel

Duidelijke website, makkelijk afspraak te maken

Hoe was je ervaring met de monteur?

Er kwam snel iemand kijken maar er was niets meer te doen aan het wasmachine

Nieuwendijk

Als je op de website bent lijkt het een goede en eerlijke zaak te zijn!!! Niets is minder waar....

Hoe was je ervaring met de monteur?

Wat een slechte zaak is dit!!!!

Wat een slechte zaak is dit!!!!

Er kwamen twee monteurs, spraken nauwelijks nederlands, en zeiden binnen enkele minuten: 'uw printplaat is stuk', koop een nieuwe vaatwasser. Binnen 10 minuten konden we 69 euro afrekenen, verkeerde diagnose en hop weg waren ze. Het leek alsof dit de standaard zin was, printplaat stuk, koop een nieuwe, wij kunnen niks doen, 69 euro alstublieft.

We hebben een aantal dagen erna een monteur van Siemens zelf laten komen, bleek het een slangetje te zijn wat lek was.

Doe ajb nooooooooit zaken met deze heren en bestel een echte monteur! Dit is zonde van je geld.

Rotterdam

Reactie Witgoed.website:

Ls,
Ls,
Vervelend om te lezen dat het niet zo is gelopen als u had verwacht. Ik heb contact met u geprobeerd te zoeken, daar u aangaf anoniem te willen blijven kunnen wij moeilijk voor u de klacht behandelen en wellicht voor u oplossen.
Kyra Warmer van witgoed.website