Anne Schaap

In de eerste instantie goed, omdat ik dacht dat er geen voorrijkosten berekend werden dat het repareren 69,00 euro kost voor het 1e half uur, excl. nieuwe onderdelen, vandaar dat ik enorm schrok toen ik 70 00 euro moest betalen voor in principe alleen voorrij kosten, er is niets uit elkaar gehaald

Hoe was je ervaring met de monteur?

Monteur is nog geen 5 min binnen geweest, ik vertelde dat de vaatwasser geen water gaf, even aangezet en hij zei meteen dat de printplaat kapot is, en dat het de moeite niet is hem te laten maken, want Samsung vaatwassers zijn slecht, gaan 5 jaar mee, deze is nu 3.5 jaar oud, en wordt 2x in de week gebruikt, konden wel een nieuwe Siemens bestellen bij hun en kregen we de 70,00 euro die we moesten betalen terug, apparaat gaat ons wel 850,00 euro kosten. Heb echt spijt dat ik gebeld heb, dacht op 1e paasdag dan is hij meteen gemaakt, maar heb op 2e paasdag een aantal keren moeten bellen, om te vragen wanneer ze nu kwamen, en dan ook nog eens 70 euro lichter binnen 5 min. ik voel me zwaar in de maling genomen. 70,00 euro incl reparatie, was alleen maar een diagnose, en dan nog niet eens daadwerkelijk geconstateerd

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Rotterdam/Ommoord

Verbeterpunten of tips?

Eerlijk duurt het langst

Score voor Witgoed.website: 1/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: