De communicatie en opvolgen van afspraken zijn niet nagekomen met de onderaannemer, uitvoerder van de opdracht. Witgoed Service is op de hoogte gesteld m.b.t. teruggave van 130 euro (=aanbetaling). Inmiddels is het termijn van dertig dagen verstreken sinds de melding op 20 maart jl..

Dit betreft de aanbetaling van een wasmachine, die door vriesco service niet geleverd kon worden. De klant wacht nog steeds op de restitutie van de aanbetaling en kan geen telefonisch contact opnemen met witgoed service. Na wat speurwerk ben ik er achtergekomen dat dit een bekend oplichtingsconstructie is. Het TROS programma Radar is op de hoogte van deze constructie.

Hoe was je ervaring met de monteur?

De monteur heeft incorrecte adviezen uitgebracht en de link naar betaalautomaat is bekend bij TROS programma Radar.

In welke plaats is de monteur bij je langsgekomen?

Den Haag, de monteur komt uit de omgeving Haarlem/Amsterdam.

Verbeterpunten of tips?

Betrouwbaarder onderaannemers naar klanten sturen.

Reactie Witgoed.website:

Beste ,
Allereerst onze excuses voor deze vervelende ervaring en bedankt voor uw feedback. We hebben onze samenwerking met dit bedrijf onderzocht en deze inmiddels beƫindigd. We vertrouwen erop hiermee problemen in de toekomst voldoende te omzeilen.
Lewis, Witgoed.website

Score voor Witgoed.website: 1/5
Zou je ons aanraden mochten kennissen jou om een tip voor een witgoedmonteur vragen? Nee
Aangekocht product: