Ron Beugeling

Wat een service....Ik was het rubbertje (bescherming tegen water) van mijn Bryton S500 snelheidssensor kwijtgeraakt.
Nergens los te koop.
Een mail gestuurd naar wielrenshop. Patrick zou...
Nergens los te koop.
Een mail gestuurd naar wielrenshop. Patrick zou wel even contact opnemen met Bryton.
Weekje niets gehoord tot er ineens een pakketje op de mat viel met het rubbertje er in.
Top Patrick! Erg blij mee.

Sas

FANTASTISCH. Via app gisteren net voor zes uur een vraag gesteld over aanschaf fietshelm. Direct en heel zorgvuldige reactie. Helm vandaag al geleverd. Een vraag wordt via de app zelfs in de... FANTASTISCH. Via app gisteren net voor zes uur een vraag gesteld over aanschaf fietshelm. Direct en heel zorgvuldige reactie. Helm vandaag al geleverd. Een vraag wordt via de app zelfs in de avonduren vriendelijk meteen beantwoord

Ben

Ik kan alleen maar positief zijn over dit bedrijf. Allereerst werd mijn bestelling van Earbuds heel snel geleverd. Ik was zelf wat onhandig met het ingebruiknemen, maar kreeg goede adviezen per... Ik kan alleen maar positief zijn over dit bedrijf. Allereerst werd mijn bestelling van Earbuds heel snel geleverd. Ik was zelf wat onhandig met het ingebruiknemen, maar kreeg goede adviezen per mail. Twee weken later bleek er een foutje in één Earbud. Nadat ik dit meldde kreeg ik binnen twee dagen een nieuwe set toegestuurd. Helemaal top. Wat mij betreft: service zoals die moet zijn.

Jos vd Beemt

Zeer snelle en correcte levering. En als er een iets retour gestuurd moet worden, wordt ook dat op een hele nette, correcte en snelle wijze opgelost. Top service

Richard Otten

Zeer correcte service vriendelijke verkopers en doen wat zij beloven

Huub Vd doren

Een fabrieksfout van product is door telefonisch contact en via de mail snel opgelost. Het product werd kosteloos vervangen en zo hoort het ook! Dank voor jullie service . met vriendelijke groet hvdd

Piet Brands

Niet alleen fijne producten maar ook uistekende service. Complimenten!

Ron de Wolf

Betalen voor retourzending

Persoonlijke titel, amateur fietser

De bestelling en nazorg van De Mio Cyclo Discover was een geweldige ervaring voor mij. De adviezen, de vriendelijke contacten en video's die mij werden toegezonden, gaven een prima inzicht en... De bestelling en nazorg van De Mio Cyclo Discover was een geweldige ervaring voor mij. De adviezen, de vriendelijke contacten en video's die mij werden toegezonden, gaven een prima inzicht en deskundigheid en zorg vanuit de medewerkers van De Wielrennershop te Ammerzoden. Ik ben er zeer content mee. Enjoy the ride !! Nu