Dick

Onlangs heb ik een Sport2x Fietsbroek Kort Premium met zeem gekocht. Volgens de maatstaven zou ik een maat L moeten hebben, maar deze zat erg strak. Via Whatsapp contact opgenomen en kon langs... Onlangs heb ik een Sport2x Fietsbroek Kort Premium met zeem gekocht. Volgens de maatstaven zou ik een maat L moeten hebben, maar deze zat erg strak. Via Whatsapp contact opgenomen en kon langs komen om een grotere maat te passen. Het werd een maat XL.
De broek bevalt uitstekend. Met ritjes van ca 100 km totaal geen pijntjes. Goede service en vriendelijke ontvangst

Visser

Top bedrijf!!
Snelle en vriendelijke service. De bestelling die ik had geplaatst werkte niet. Volgende dag hebben ze gelijk nieuwe opgestuurd.
Aanrader.

Mw. van Harn

Goede service en ook de prijzen zijn goed.

Sjoerd

Mooi bedrijf. Opzoek naar nieuwe wielrenkleding en hebben een goed luisterend oor om al je wensen aan te horen. Waardoor ze een goed product aanbevelen. Ook bij de goede bedrijven gaat er soms iets... Mooi bedrijf. Opzoek naar nieuwe wielrenkleding en hebben een goed luisterend oor om al je wensen aan te horen. Waardoor ze een goed product aanbevelen. Ook bij de goede bedrijven gaat er soms iets fout, ontbrak er een item in een combi deal. Kan gebeuren maar na het melden, sturen ze het ontbrekende product binnen 24 uur naar je op. Dat kan je van weinig webshops zeggen dat ze zulke goede service hebben.

Zeer snelle levering, goede communicatie!

Eduard Filusch

Bestelling gedaan voor een SP connect voor op mijn racefiets vlak voor mijn zomervakantie. Het bedrijf heeft direct eerlijk gemaild dat levering vertraagd is vanuit de leverancier en dat ik de... Bestelling gedaan voor een SP connect voor op mijn racefiets vlak voor mijn zomervakantie. Het bedrijf heeft direct eerlijk gemaild dat levering vertraagd is vanuit de leverancier en dat ik de bestelling dus niet voor mijn vakantie zou krijgen. Ik kon kiezen om te annuleren met teruggave van mijn geld. En toch is het ze gelukt om tot mijn grote verrassing het product op tijd te leveren. Helemaal top!

GR

Terrible experience with this company. BUYER BEWARE! You have to pay yourself to return or exchange your products. Ridiculous.

Jp

Super service nog laat op de avond zodat mijn pakket niet naar een verkeerd adres verzonden zou worden

Peter

Supersnelle reactie en actie op mijn vraag een factuur op te duikelen!