Dennis

Zoekende naar een fietsendrager kwam ik bij Wielrenner.shop uit. Via WhatsApp de nodige informatie ingewonnen, waarbij het contact plezierig en kundig was. Nog nooit had ik gehoord van het merk... Zoekende naar een fietsendrager kwam ik bij Wielrenner.shop uit. Via WhatsApp de nodige informatie ingewonnen, waarbij het contact plezierig en kundig was. Nog nooit had ik gehoord van het merk Uebler, dit bleek een waardevolle tip te zijn. Besteld en binnen 24 uur geleverd.

Vroom

Prima bedrijf,als er iets is reageren ze gelijk voor een oplossing

F.J.P. Veenhof

Omdat ik op zoek was naar een nieuwe fietscomputer met navigatie kwam ik terecht bij de Hammerhead Karoo 2. Het was voor mij allemaal nieuw, maar de medewerkers van Wielrennershop hebben mij via... Omdat ik op zoek was naar een nieuwe fietscomputer met navigatie kwam ik terecht bij de Hammerhead Karoo 2. Het was voor mij allemaal nieuw, maar de medewerkers van Wielrennershop hebben mij via email berichten heel goed voorgelicht en verteld waar ik de nodige informatie kon vinden. Met hun medewerking is het mij goed gelukt de Hammerhead Karoo 2 goed te installeren en te gebruiken. Het is een prima hulpmiddel voor mij bij het maken van nieuwe routes en het bijhouden van gereden ritten.

Nils Koppelaar

Ik had een kapotte laadunit voor mijn draadloze sportoorjes. Ik had deze 2 jaar geleden al gekocht en ik heb na het opsturen van mijn bestelnummer zonder vragen een nieuwe laadunit gekregen. Echte... Ik had een kapotte laadunit voor mijn draadloze sportoorjes. Ik had deze 2 jaar geleden al gekocht en ik heb na het opsturen van mijn bestelnummer zonder vragen een nieuwe laadunit gekregen. Echte topservice!

Groenen

Leveren volgens afspraak.

Wielrenner shop

Service gericht bedrijf met veel kennis van zaken. Prettige ervaring.

Arie Koops

Goed en snel bestel en retourproces.

Wielrenner.shop

Zeer klantvriendelijk

H. Niekamp

Ik heb een bryton S800 T besteld bij wielrennershop. Ik kon de sensoren niet instellen. Gemaild naar het bedrijf en binnen enkele uren hebben ze mij via de mail uitgelegd hoe ik dit moest. De bryton... Ik heb een bryton S800 T besteld bij wielrennershop. Ik kon de sensoren niet instellen. Gemaild naar het bedrijf en binnen enkele uren hebben ze mij via de mail uitgelegd hoe ik dit moest. De bryton S800 T is een prima fietscomputer met onzettend veel mogelijk- heden en achteraf ok wel makkelijk in te stellen en te bedienen.

Van Driessche Gunter

Alles verliep vlot en geen problemen met retour,mocht zelfs verkeerde artikel houden en daar kon ik iemand anders een plezier mee doen !