Norman

Geweldige service bij aankoop van fietsendrager. Twee verschillende modellen gehad die helaas niet goed pasten bij mijn trekhaak. Waren daardoor natuurlijk wel uit de doos geweest en moesten worden... Geweldige service bij aankoop van fietsendrager. Twee verschillende modellen gehad die helaas niet goed pasten bij mijn trekhaak. Waren daardoor natuurlijk wel uit de doos geweest en moesten worden verkocht als 2e kans (maar feitelijk nieuw). Uiteindelijk was 3x scheepsrecht en perfect: de Uebler i21. Medewerkers bleven steeds geduldig en vriendelijk. Gewoon top!

Sandy

Superservice van de wielrennershop. Had zelf een vergissing gemaakt met mijn bestelling, maar dit was binnen no time op goede manier opgelost

Anne

Maandag gemaild over een kapotte fietsbril en woensdag om 6:00 uur met de nieuwe bril op, op de fiets naar m’n werk! Het viel nog onder de garantie. Maar ook: wat supersnel en prettig geregeld!... Maandag gemaild over een kapotte fietsbril en woensdag om 6:00 uur met de nieuwe bril op, op de fiets naar m’n werk! Het viel nog onder de garantie. Maar ook: wat supersnel en prettig geregeld! Chapeau!!!

Luc

Perfecte service. Vlugge en persoonlijke reactie op mail. Pro-User Bike lift gekocht vanuit België. Na 1 jaar klein defect. Toestel thuis afgehaald voor herstelling in garantie en terug thuis... Perfecte service. Vlugge en persoonlijke reactie op mail. Pro-User Bike lift gekocht vanuit België. Na 1 jaar klein defect. Toestel thuis afgehaald voor herstelling in garantie en terug thuis bezorgd.

Emiel

Boven verwachtingen. Houden je gehele proces op de hoogte. En ondanks een webshop voelt als persoonlijke benadering.

Wielrenner.shop

Eind augustus oortjes besteld waarvan de batterij het na een paar keer gebruiken begaf. Een mailtje gestuurd en binnen een uur een hele nette reactie terug. Meteen de volgende dag nieuwe oortjes... Eind augustus oortjes besteld waarvan de batterij het na een paar keer gebruiken begaf. Een mailtje gestuurd en binnen een uur een hele nette reactie terug. Meteen de volgende dag nieuwe oortjes gekregen en de oude hoefde ik niet eens terug te sturen. Echt een super service! Kom je niet vaak meer tegen!

>>David Skottke

Gisteren besteld en vandaag al geleverd. Service zeer tevreden over. Goed bereikbaar en alles verliep perfect, evenals het contact die we op voorhand hadden over een vraag van een product. Top... Gisteren besteld en vandaag al geleverd. Service zeer tevreden over. Goed bereikbaar en alles verliep perfect, evenals het contact die we op voorhand hadden over een vraag van een product. Top gedaan!

Johan Punte

Door eigen fout iets verkeerd besteld, had razendsnel contact en binnen notime was probleem opgelost! Superservice, kan menig webshop een voorbeeld aan nemen.

Marja

Fietsbroek besteld, was zeer snel binnen, maar helaas veel te klein.
Fietsbroek besteld, was zeer snel binnen, maar helaas veel te klein.
Omdat ik geen printer heb ben ik zeer goed geholpen om het retour te kunnen sturen. En ook de reacties op vragen hoef je nooit lang op te wachten. Fijne zaak!