Patrick

Snelle en klantvriendelijke service.

Rudi Geuens

Heb draadloze oorstopjes besteld en bij aankomst bleek er een probleem te zijn om de oordopjes op te laden. Ik heb maar 1 mailtje moeten sturen om dit op te lossen. Geweldige service.

Piet Berkhout

Moet de helm nog krijgen,maar nu al ben erg content over de manier van zaken doen.

Vincent

Leuke webshop met goede service

Schoneveld

Heb een aantal keren spullen besteld! Ben er zeer tevreden over, reageren snel en op app contact e.d. Gewoon een 👌winkel!

Ralph Hakvoort

Na per ongeluk een verkeerde maat geleverd te hebben gekregen, werd een dag later al de juiste maat bezorgd. Zelfs nog voor dat ik geretourneerd had ! Supercorrecte afhandeling.

Danny

Super service! Beyond expectations…
Super service! Beyond expectations…
2 dagen voor vertrek kom je er ‘s avonds achter dat je fietsen niet op je fietsendrager passen. Een vervangend model gevonden op wielrenner.shop. Daags erop een melding dat hij vertraagd is , contact opgenomen, en omdat ik op vakantie ga kreeg ik een alternatief aangeboden. Dat is al meedenken! Trammelant met PostNL die eigenhandig besloot de levering te doen als wij met vakantie zijn. Door tussenkomst van de mannen van deze shop is de levering vandaag, zoals afgespoken, geleverd. Top service, zelfs na 18u!!! Mannen (en wellicht ook dames) bedankt!

Werner Talboom

Voor de eerste keer hier wat besteld, andere dag geleverd.
goed verpakt en gekregen wat ik besteld heb, top.

Jeroen vg

Top klantenservice!

Top klantenservice!

Radar die op andere sites overal is uitverkocht. Bleek ook in nabestelling te zijn. Contact opgenomen met de klantenservice. Zaten er kort op en hielden goed contact. Hebben er dan ook voor gezorgd dat ik de radar al na een week had. Voor herhaling vatbaar!