Peter Stevens

Top service, goede prijzen en kwaliteitsartikelen.

Angela van Bentum

Zeer prettig bedrijf, besteden veel aandacht aan fietsmateriaal uitzoeken en op een niet opdringende manier contact met de klant. Hebben verstand van zaken. Al veel via hen gekocht

Joop Meijdam

Ik heb een winterjack besteld, en de volgende dag al in huis.
Ik heb een winterjack besteld, en de volgende dag al in huis.
Het bestellen was erg makkelijk en duidelijk, met de informatie hulp voor de juiste maat heb het maattabel geraadpleegd en het paste perfect. Dus voor een volgende bestelling ga ik zeker weer naar Wielrenner.shop.

Ronald Dam

Topshop!
Snelle levering, goede spullen en goede tips.

Thuis

Een zeer goede SHOP.

Retera Supply Chain & Cost Engineering

Super service en scherpe prijs

Wouter Mulder

Nette service, aanbod heeft een goede kwaliteit.

Peter

Uitgebreid product gamma en interessant geprijsd. Webshop geeft mij het gevoel dat ik koop van mensen die verstand hebben van de “fietswereld”. Goede producten uit de markt van het betreffende... Uitgebreid product gamma en interessant geprijsd. Webshop geeft mij het gevoel dat ik koop van mensen die verstand hebben van de “fietswereld”. Goede producten uit de markt van het betreffende onderdeel, kleding, onderhoud, etc.. wat je zoekt!

Dennis Guijt

Prima website, ruim aanbod en bestellingen worden altijd snel geleverd.

Daniel de Jong

Enige winkel die Schwalbe Pro One TLE Addix Race V-Guard Vouwband - 700x28 en 30c, Zwart-Transparant gewoon op voorraad had