Eddy

Bestelling gedaan tijdens een Pin-storing van de RABObank. 3x werd het verschuldigde bedrag afgeschreven... Een telefoontje met Wielrennershop bracht opluchting door adequaat en betrouwbaar... Bestelling gedaan tijdens een Pin-storing van de RABObank. 3x werd het verschuldigde bedrag afgeschreven... Een telefoontje met Wielrennershop bracht opluchting door adequaat en betrouwbaar handelen.

Paul Voncken

Lang getwijfeld over de juiste fietsendrager, om half 10 in de avond nog antwoord ontvangen via Whatsapp waardoor ik de knoop kon doorhakken. Erg fijn dat je meteen antwoord kreeg en van iemand die... Lang getwijfeld over de juiste fietsendrager, om half 10 in de avond nog antwoord ontvangen via Whatsapp waardoor ik de knoop kon doorhakken. Erg fijn dat je meteen antwoord kreeg en van iemand die wist waar hij over praatte!

Mara

Uitstekende service

Peter van de Voort

Een goed en eerlijk bedrijf, staan je netjes te woord zowel in de chat als persoonlijk. En de levering is snel en goed. Top bedrijf.

Koen Hilhorst

Hele goede service en kwaliteit van de producten is top. Aanrader!

Erik Oosterhuis

Wiekrenner.shop is de sprinter onder de wielrenners. Ze zijn zeer snel in het reageren en de bestelde order te versturen. Ook voor vragen staan ze klaar. Kwalitatief weten ze ook de sprint aan te... Wiekrenner.shop is de sprinter onder de wielrenners. Ze zijn zeer snel in het reageren en de bestelde order te versturen. Ook voor vragen staan ze klaar. Kwalitatief weten ze ook de sprint aan te houden. Met wielrenner.shop kom je altijd over de finish!

Bas

Fijne webshop met regelmatig leuke aanbiedingen. In de meeste gevallen is vandaag besteld ook daadwerkelijk morgen binnen

Michel Bomboir

Top service ! Heel reactief, heel flexibel, eerklijke adviesen

Dennis Van Huet

Vanavond om 21:55 uur mijn handschoenen online besteld bij Wielrenner.shop. een kleine 10 minuten later kreeg ik al een mail met daarin de track & trace nummer. Morgenvroeg tussen 10:30 en 13:00 uur... Vanavond om 21:55 uur mijn handschoenen online besteld bij Wielrenner.shop. een kleine 10 minuten later kreeg ik al een mail met daarin de track & trace nummer. Morgenvroeg tussen 10:30 en 13:00 uur ontvang ik mijn bestelling dan ook al. De site is erg duidelijk en overzichtelijk. Reacties op jouw gestelde vragen,krijg je dan ook binnen een paar minuten. Top Service 👌👌