Fredo van Berkel

Goede service

Hans Sonntag

Goede prijzen, goede service, dus top “Shop/winkel” !!

Josje

Goede snelle service. Reageren snel op whatsapp bij vragen
De spullen op voorraad die je als wielrennen nodig hebt

Van Hoorde Ronny

Altijd de juiste informatie, en het belangrijkste voor ons als klant is de prijs kwaliteit

Piet Berkhout

Heb recent een helm gekocht om mijn veiligheid te waarborgen.Snel en prijstechnisch heb ik mijn bestelling ervaren.

L. de Walle

Kwalitatief goede kleding en artikelen voor een redelijke prijs. Gericht op de echte (recreatieve) wielrenner. Ook wat betreft informatie door personeel. Klantvriendelijke en praktische informatie... Kwalitatief goede kleding en artikelen voor een redelijke prijs. Gericht op de echte (recreatieve) wielrenner. Ook wat betreft informatie door personeel. Klantvriendelijke en praktische informatie bij nadere vragen. Bij omruilen i.v.m. bijvoorbeeld andere maatvoering snelle en adequate service.

Roy

Heb hier al vaker wat besteld. Producten altijd zoals verwacht. Er is keuze uit een groot assortiment kwaliteitsproducten. Daarnaast worden producten snel verzonden en is retourneren ook eenvoudig.

Xavier

Scherp in prijs

Particulier

Mooi bedrijf met heren die weten waar ze over praten. De website is makkelijk doorheen te navigeren. De bestelling snel geleverd mits voorradig.
Kwalitatieve goede fietskleding en sport...
Kwalitatieve goede fietskleding en sport attributen
Zeker een aanbeveling waard.

Alex

Snelle levering en afhandeling retouren, spullen en maatvoering zijn perfect.