Stefan

Persoonlijk contact

Tom

Vakkundig advies, ook voor fietsschoenen voor brede voeten. Prettig dat hun eerste keuze ook een degelijke onderbouwing heeft, en je zo eigenlijk makkelijk op hun advies kunt afgaan.

wolthuis

Prima bedrijf. Telefonische bereikbaarheid met service gerichte medewerkers is top. Helaas bleek mijn aankoop niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Na retournering heb ik snel het geld... Prima bedrijf. Telefonische bereikbaarheid met service gerichte medewerkers is top. Helaas bleek mijn aankoop niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Na retournering heb ik snel het geld teruggestort gekregen. Ga zeker in de toekomst spullen bij deze webshop kopen !

Johan

Prima service. foutieve eerste levering (verkeerde maat broek geleverd, kan gebeuren) binnen no-time hersteld. Goed en snel contact via chat service en eMail.

Dewulf

Top service. Problemen gehad met mijn bluetoothoortjes....onmiddellijk en zonder probleem een nieuw paar gehad.

Marina

Super webshop! Klantenservice is met app en telefoon bereikbaar. Probleempje met fietsendrager in 24 uur opgelost.

Henk

Heel goed, na levering van fietsendrager ontdekten wij een fabrieksfout. Na een bezoek aan wielrennershop werd dit zeer netjes opgelost. De drager werd vervangen door een nieuwe en meteen... Heel goed, na levering van fietsendrager ontdekten wij een fabrieksfout. Na een bezoek aan wielrennershop werd dit zeer netjes opgelost. De drager werd vervangen door een nieuwe en meteen gecontroleerd.

Gijs

Prima service! Ze hadden per ongeluk verkeerde sokken opgestuurd (kan gebeuren...) Heb hen daarover gemaild en binnen 5 minuten reactie met excuses en dat men meteen de juiste zou opsturen.