Huub Vd doren

Een fabrieksfout van product is door telefonisch contact en via de mail snel opgelost. Het product werd kosteloos vervangen en zo hoort het ook! Dank voor jullie service . met vriendelijke groet hvdd

Piet Brands

Niet alleen fijne producten maar ook uistekende service. Complimenten!

Ron de Wolf

Betalen voor retourzending

Persoonlijke titel, amateur fietser

De bestelling en nazorg van De Mio Cyclo Discover was een geweldige ervaring voor mij. De adviezen, de vriendelijke contacten en video's die mij werden toegezonden, gaven een prima inzicht en... De bestelling en nazorg van De Mio Cyclo Discover was een geweldige ervaring voor mij. De adviezen, de vriendelijke contacten en video's die mij werden toegezonden, gaven een prima inzicht en deskundigheid en zorg vanuit de medewerkers van De Wielrennershop te Ammerzoden. Ik ben er zeer content mee. Enjoy the ride !! Nu

Mark de Jong

Afgelopen dinsdag Sport2x T-PRO Bib Shorts korte broek met zeem deze fietsbroek besteld. Was super snel binnen gelijk uitgeprobeerd echt een prima broek met een goede zeem na 2 slechte zeem broeken... Afgelopen dinsdag Sport2x T-PRO Bib Shorts korte broek met zeem deze fietsbroek besteld. Was super snel binnen gelijk uitgeprobeerd echt een prima broek met een goede zeem na 2 slechte zeem broeken ‘bioracer’ blij met deze broek.

Jeroen geirnaert

Pakket werd beschadigd en incompleet geleverd door PostNL. Deze wou totaal geen verantwoordelijkheid opnemen. Toch nog om 19u30 iemand kunnen bereiken en onmiddelijk een oplossing gekregen. Top... Pakket werd beschadigd en incompleet geleverd door PostNL. Deze wou totaal geen verantwoordelijkheid opnemen. Toch nog om 19u30 iemand kunnen bereiken en onmiddelijk een oplossing gekregen. Top service

Eddy

Goede en snelle service. Binnenwerk van fietshelm was defect. Was in garantie. Na 1 week een nieuwe bekomen.

Mike Meijer

Fantastisch!! Hier kunnen heel veel webshops veel van leren!
Fantastisch!! Hier kunnen heel veel webshops veel van leren!
Na aanschaf van racefietsdragers voor op het dak heel goed contact gehad mbt levering. Denken mee en zorgen dat alles klopt en op tijd aankomt ivm vakantie! Heel erg begaan met ons als klant en oprechte interesse. Niets anders als lof en ik raad iedereen deze webshop aan.