Bart en Kim

Vakmensen! De muren en plafonds zien er echt prachtig uit. Communicatie verliep allemaal soepel en het eind resultaat mag er zijn, toen we binnenliepen konden we alleen maar zeggen wauw dus dat zegt... Vakmensen! De muren en plafonds zien er echt prachtig uit. Communicatie verliep allemaal soepel en het eind resultaat mag er zijn, toen we binnenliepen konden we alleen maar zeggen wauw dus dat zegt genoeg thanks Heren

Sebastiaan Hartog

Fijne communicatie, flexibiliteit en prachtig resultaat. Een klant-gericht bedrijf kortom. Aanrader!

Groen

Geweldig. Na schade ontstaan aan het stucwerk door anderen, kwamen de stukadoors van Wandgrimeurs het perfect herstellen. Zij konden tussentijds tijd vrij maken om dit bij ons snel en onzichtbaar te... Geweldig. Na schade ontstaan aan het stucwerk door anderen, kwamen de stukadoors van Wandgrimeurs het perfect herstellen. Zij konden tussentijds tijd vrij maken om dit bij ons snel en onzichtbaar te kunnen herstellen.

De wanden en plafonds zijn weer enorm strak wit geworden.

Bedankt wederom mannen voor de top service!

André van Opbergen

We zijn in contact gekomen met Wandgrimeurs door onze dochter en haar vriend die via internet op zoek waren naar een stukadoor om de wanden van hun nieuwbouwwoning te stucen. De positieve reviews... We zijn in contact gekomen met Wandgrimeurs door onze dochter en haar vriend die via internet op zoek waren naar een stukadoor om de wanden van hun nieuwbouwwoning te stucen. De positieve reviews waren aanleiding om met de Wandgrimeurs contact te leggen. En daar hebben ze geen spijt van: wat een vakwerk! Voor ons aanleiding ook contact te zoeken met Wandgrimeurs om de wanden van onze woonkamer te stucen. Hoewel zij vnl nieuwbouwwoningen doen, maakten zij in ons geval een uitzondering. Onverwachts konden zij de klus bij ons binnen een maand uitvoeren. Ook onze woonkamer ziet er weer prachtig uit met de strakke wanden. De communicatie is werkelijk zeer goed. Snel antwoord en een offerte ontvangen. Ook de twee stukadoors die bij ons aan het werk waren, zijn zeer vriendelijk en beleefd. Nette werkers; alles opgeruimd en schoongemaakt nadat de klus was geklaard. Goed overleg ook over de starttijd waarbij benoemd werd dat als zij in de vroege ochtend beginnen hun werk ook enig lawaai kan geven omdat het dan nog stil is. Ze kwamen om 06:20u fluisterend binnen. Alle lof aan deze jonge, startende ondernemers die in ruim een jaar tijd een modern bedrijf zijn gestart en dit nog verder aan het ontwikkelen zijn. Ga zo door!

Marco Hoofddorp

Wandgrimeurs ingehuurd om onze nieuwbouw woning onder handen te nemen. Plafond stuccen en de muren dunpleisteren, en alles wit te spuiten.
Kort gezegd, erg tevreden met het resultaat! Sven is...
Kort gezegd, erg tevreden met het resultaat! Sven is in de aanloop naar de klus elke dag van de week bereid om vragen te beantwoorden, wat erg fijn is.
De dagen van de uitvoer kwamen ze opdagen met vakkundig en gemotiveerd personeel, ze hebben echt hun best gedaan en het resultaat is er ook naar.
Ook fijn dat ze de week daarop nog even langs kwamen om een beschadiging te herstellen die ik zelf veroorzaakt had.
Meer dan tevreden over de kwaliteit en het proces, aanrader!

Tom

Zeer positieve en fijne ervaring gehad met Wandgrimeurs, die ons nieuwbouwhuis hebben voorzien van stuck en spuitwerk. Communicatie was open, vriendelijk en helder en de werkzaamheden werden zeer... Zeer positieve en fijne ervaring gehad met Wandgrimeurs, die ons nieuwbouwhuis hebben voorzien van stuck en spuitwerk. Communicatie was open, vriendelijk en helder en de werkzaamheden werden zeer vakkundig gedaan. Na afronding van de werkzaamheden ook altijd bereikbaar voor vragen en dergelijke. Kortom, ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Niels Jonkers

Alles helemaal top! Snelle en duidelijke communicatie. Wij zijn onwijs blij met de muren en het plafond, ziet er top uit. Een dag nadat het klaar was keurig gebeld hoe alles is gegaan en de factuur... Alles helemaal top! Snelle en duidelijke communicatie. Wij zijn onwijs blij met de muren en het plafond, ziet er top uit. Een dag nadat het klaar was keurig gebeld hoe alles is gegaan en de factuur besproken. Geen minpunten en het zijn ook gewoon leuke mannen!

Gwen & Tim

De wandgrimeurs hebben onze nieuwbouwwoning in Haarlem rete-strak opgeleverd, maar dat is nog niet eens het grootste pluspunt... De communicatie verliep zo soepel, een verademing in vergelijking met... De wandgrimeurs hebben onze nieuwbouwwoning in Haarlem rete-strak opgeleverd, maar dat is nog niet eens het grootste pluspunt... De communicatie verliep zo soepel, een verademing in vergelijking met andere bouw-partijen. Sven reageert snel en duidelijk, via telefoon, mail en whatsapp, ideaal! Gezellige mannen ook om in huis te hebben, werken snel, zijn flexibel en leveren naderhand ook super netjes op! Een speciaal bedankje nog voor Stephan, die ook echt meedacht door de zoldervloer (die we net met bloed, zweet en tranen geschuurd hadden) toch nog even af te plakken omdat we daar zelf niet aan gedacht hadden. In één woord TOP!

Danny Rosengarten

Snel, vakkundig en zeer klantvriendelijk

Fam. Germeraad

Wij zijn meer dan tevreden met dit bedrijf. Zeer positief. Want afspraak is afspraak. Een prachtig eindresultaat en op tijd opgeleverd. Wij raden Wandgrimeurs aan.