Samantha

Heel positief

Eric

Zeer ervaren en goed teamwork. Communicatie verliep altijd erg goed (en er is noodgedwongen nog al eens wat gewijzigd in de planning). Wandgrimeurs blijft continue met je meedenken om tot het beste... Zeer ervaren en goed teamwork. Communicatie verliep altijd erg goed (en er is noodgedwongen nog al eens wat gewijzigd in de planning). Wandgrimeurs blijft continue met je meedenken om tot het beste eindresultaat te komen. Wat ze dus ook leveren!

Albert Thiele

Vakmensen

Albert Thiele

Na mijn eerste gesprek met Sven gelijk al een goed gevoel, duidelijk en direct, offerte ondertekend en terug gemaild, werd gelijk in de voorplanning gezet voor pakket Pleister &Verf.
In plaats...
In plaats van maart 2022 werdt de oplevering naar eind januari verschoven, Sven gebeld en hij ging er mee aan de slag met als resultaat dat het team van Wandgrimeurs de dag na oplevering in ons huis aan de slag ging.
Ronald en zijn maten kwamen zeer enthousiast binnen in hun Wandgrimeurskleding, na een rondje woning gingen ze gelijk aan de slag en verspeelde geen tijd.
Op dag drie oplevering, wat konden wij verwachten, nou het was overweldigend om je huis binnen te komen en de wanden zo glad te zien als een spiegel.
Ronald en zijn team hebben een prachtklus geleverd, nu een paar dagen later zit ik op mijn stoel in een leeg huis de muren te bewonderen met een smile op mijn gezicht.

Bedankt WANDGRIMEURS voor deze positieve ervaring.

Kevin van Es

Tovenaars in stuk-land….

Waar moet je beginnen met het schrijven van een review want woorden schieten te kort om te omschrijven hoe goed dit team van professionals te werk gaat.
Wij...
Tovenaars in stuk-land….

Wij hebben gekozen om onze gehele woning te voorzien van stucwerk, pleisterwerk, spuitwerk. Dat wil zeggen; eigenlijk alle diensten/pakketten hebben wij afgenomen.

Vanaf het eerste contact met Wandgrimeurs via de telefoon zijn alle berichten waar betreft dit bedrijf. Sven heeft ons zeer goed en duidelijk te woord gestaan. Wat deze tijden nog wel eens ver te zoeken is. Hoe vaak kom je bij een bedrijf terecht waarbij je dient te zoeken hoe je in contact met iemand komt. En dan heb ik het over ‘de telefoon’, gewoon ouderwets te woord gestaan worden door een persoon i.p.v. een geautomatiseerd chat systeem. Dus dat betreft is dat al een plus punt. Vooral gezien de drukke agenda van dit professioneel bedrijf. Sven, maar ook andere collega’s (Stephan, Roy, Rolf etc..) nemen rustig de tijd om uitleg te geven en je ‘daadwerkelijk bij de hand te nemen’ in toch een zeer belangrijk onderdeel van de woning.

Wij hebben gekozen om plaats te nemen op de ‘reservebank’, wat eigenlijk mij nooit is overkomen als ik een link mag leggen met voetbal :-) , na de duidelijk offerte ondertekend te hebben zijn wij eigenlijk al binnen een week gebeld dat er een plek vrij is gekomen. Hier zijn wij in goed overleg voor gegaan en dit is zeker niet tegengevallen. De eerste 3 dagen is er super hard gewerkt aan alle plafonds, 2 weken later zijn onze wanden, schuine zolderkap onderhanden genomen in...jawel ook 3 dagen (chapeau jongens).

En het resultaat mag er zijn! Ik denk dat deze review in herhaling valt maar om een paar op te noemen; super strak resultaat, oogverblindend, schoon opgeleverd. Wat de intro van deze review al aangeeft; tovenaars in stuk-land. Zelfs onze trappenkast wat voorzien is van lastige hoeken en onze technische ruimte op zolder zijn onderhanden genomen. En eerlijk is eerlijk. Zelfs hier worden de toverkunsten van deze stukadoors teruggevonden.

Bij oplevering van onze woning snappen wij en onze vrienden/familie wel waar de zonnebrillen voor nodig zijn, het is bijna onmogelijk om de wanden van dichtbij te bekijken. Zo scheel word je ervan. Super strak, glad, wit. Wat wil je nog meer.

Beste Wandgrimeurs, super bedankt voor deze geweldige ervaring en veel succes in de toekomst. Want professionals zijn jullie zeker. En een heel leuk team van gezellige jongens. Ga zo door!

Rody

Communicatie was top met Sven !
De stucers werkte netjes en hebben de boel ook weer netjes achter gelaten.
Muren mooi glad en spierwit.
Top

Fam Vinke

We hebben een nieuwbouwhuis laten stucen en wit spuiten.
De heren werken snel en netjes. Ook de offerte was netjes en klopte.

Dalmulder

Fantastisch, altijd vriendelijk optijd en een schitterend resultaat

Jelle

Zeer prettig en open

Izet

Een jong, fris en meedenkend team!

Ons nieuwbouwhuis werd helaas later opgeleverd en gelukkigerwijs werd hier goed rekening mee gehouden.

Sven dacht op meerdere vlakken mee en...
Een jong, fris en meedenkend team!

Sven dacht op meerdere vlakken mee en was zelf ook op het project aanwezig.

Wijzelf hebben gekozen voor dunpleister, spuitwerk en een plafond strak stucen. Met name dunpleister vonden we wel spannend

Inmiddels zijn we een paar weken verder en het resultaat mag er vandaag de dag er nog zijn. De buren vinden net als wij het een mooi resultaat. Met name Strak!

Het team willen we dan ook bedanken, met name hun geduld en begrip.