Rosa Kalmann

De Wandgrimeurs hebben fantastisch werk geleverd. Ze hebben onze nieuwbouwwoning niet alleen vakkundig, maar ook snel volledig gestuct. Ook hebben ze de woning naderhand netjes achtergelaten. De... De Wandgrimeurs hebben fantastisch werk geleverd. Ze hebben onze nieuwbouwwoning niet alleen vakkundig, maar ook snel volledig gestuct. Ook hebben ze de woning naderhand netjes achtergelaten. De communicatie was fijn; Sven is altijd bereikbaar voor vragen. Echt een aanrader!

Guy

Netjes en strak gewerkt. Het ziet er allemaal prima uit. Goede en duidelijke communicatie

Matthijs van Opbergen

De beste stucadoors die er zijn! Communicatie is heel duidelijk en direct, ze werken onwijs netjes en kunnen al je stuc gerelateerde wensen vervullen!

Sander Cortjens

Duidelijk in de communicatie en zeer klant gericht. Met een top resultaat. Het hele huis is mooi strak. Al met al zeer fijn om zaken mee te doen.

Bobby van der Wijst

Onze woonkamer is gestuct en gespoten door Wandgrimeurs. We zijn heel erg blij met het eindresultaat. De communicatie met Sven verliep top. Altijd snel een reactie zelfs in de avond. Wat een harde... Onze woonkamer is gestuct en gespoten door Wandgrimeurs. We zijn heel erg blij met het eindresultaat. De communicatie met Sven verliep top. Altijd snel een reactie zelfs in de avond. Wat een harde werkers zijn het. Echt mannen super gedaan ga zo door! PS zelfs mijn straatje werd na afloop schoongespoten en geschrobd.

Denice van Twuijver

Na het werk van wandgrimeurs zijn mijn muren gladder dan de gemiddelde ijsbaan. Super strak en stralend wit! Mijn woonkamer ziet eruit als een net besneeuwde piste in Oostenrijk. Het is zo mooi… ik... Na het werk van wandgrimeurs zijn mijn muren gladder dan de gemiddelde ijsbaan. Super strak en stralend wit! Mijn woonkamer ziet eruit als een net besneeuwde piste in Oostenrijk. Het is zo mooi… ik durf mijn kinderen met hun pindakaasvingers en loopauto’s eigenlijk niet meer toe te laten.

Andre

En zelf het annuleren van een klus met een goede rede zijn we goed behandeld. Helemaal top

Melissa Spierings-Beukhof

Zeer prettig contact met eigenaar en medewerkers. Luisteren goed naar je wensen en denken mee in oplossingen/mogelijkheden. Prijs is conorm de markt en geen verborgen extra ''meerwerk''kosten. Over... Zeer prettig contact met eigenaar en medewerkers. Luisteren goed naar je wensen en denken mee in oplossingen/mogelijkheden. Prijs is conorm de markt en geen verborgen extra ''meerwerk''kosten. Over het eindresultaat zijn wij zeer tevreden en is keurig in overleg opgeleverd. Echt vakmensen met oog voor detail! Sven en mannen, nogmaals super bedankt voor het geleverde werk. Wij zijn megablij!!!

Mark van Bourgondiën

Snel en goed werk geleverd en goed contact tijdens hele proces. Flexibel en meedenkend. Zeer tevreden met Wandgrimeurs!

Martijn

De Wandgrimeurs hebben bij ons meer dan 500m2 aan wanden/plafonds strak in het wit opgeleverd. Dat hebben ze heel vakkundig gedaan, met als gevolg een schitterend eindresultaat. Ze zijn heel... De Wandgrimeurs hebben bij ons meer dan 500m2 aan wanden/plafonds strak in het wit opgeleverd. Dat hebben ze heel vakkundig gedaan, met als gevolg een schitterend eindresultaat. Ze zijn heel flexibel, denken met je mee en communiceren heel duidelijk. Ook na het geven van de opdracht zijn ze goed bereikbaar en houden je continu op de hoogte. Echt een top team!