Niels

De mannen van wandgrimeurs hebben de muren en plafonds van onze nieuwbouwwoning super strak gestuukt en gespoten. De communicatie met Sven en de rest van het team was erg goed en ze hebben snel en... De mannen van wandgrimeurs hebben de muren en plafonds van onze nieuwbouwwoning super strak gestuukt en gespoten. De communicatie met Sven en de rest van het team was erg goed en ze hebben snel en netjes gewerkt.

Jarro

In januari mijn woning laten schilderen. Prachtig resultaat! Service is geweldig, er werd volop meegedacht

Bart en Angela

Fijn contact gehad met Sven en het team heeft super strak gewerkt. Het resultaat met pakket pleisteren en verf is boven verwachting!

Melanie

Snelle en nette communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding, aardige jongens die zeer professioneel overkomen, en het resultaat is top!

Daniël

Wij hebben verschillende soorten wandafwerking overwogen, maar na het eerste telefoongesprek met Sven waren we meteen overtuigd. Sven snapte precies waar wij behoefte aan hadden en kon antwoord... Wij hebben verschillende soorten wandafwerking overwogen, maar na het eerste telefoongesprek met Sven waren we meteen overtuigd. Sven snapte precies waar wij behoefte aan hadden en kon antwoord geven op al onze vragen. Als wij flexibel zijn is hij het ook.

In de aanloop naar de oplevering hebben we veel contact gehad en vaak ook direct antwoord. Top communicatie.

Uiteindelijk hebben ze voor ons zelfs in het weekend doorgewerkt om alles af te krijgen. Ze staan vroeg voor de deur, maar dat is niet voor niks. Voordat je zelf wakker bent zijn zij al aan het knallen om het werk goed en snel af te krijgen. Echt goede harde werkers waar andere nog van kunnen leren.

Prijs/kwaliteitverhouding is echt top.
En communicatie, daar kan menig collega / aannemer van leren.

Lennaert Groen

Samen met meer dan 10 nieuwbouwwoningen Wandgrimeurs ingeschakeld, omdat de vele positieve reviews ons opvielen.

En wat hebben zij die verwachtingen waar gemaakt!

Ons...

En wat hebben zij die verwachtingen waar gemaakt!

Ons nieuwbouwproject is een kwartaal eerder opgeleverd dan verwacht en qua week van oplevering bleef het tot op het laatste moment onduidelijkheid met de BAM. Dit maakte voor ons het lastig om een planning te maken.
Echter voor Sven was dit geen probleem. Hij schakelt continue en heeft er desondanks voor gezorgd dat de stukadoors de dag na oplevering direct aan de slag konden met onze woning.

De communicatie is top. Wij werden goed op de hoogte gehouden en bij vragen word je voorzien van een duidelijk antwoord waar je ook wat mee kan (dat is met andere bedrijven bij een nieuwbouwwoning helaas anders).

Het resultaat van de werkzaamheden van de stukadoors is echt prachtig! De plafonds en wanden in ons huis zijn enorm strak en wit opgeleverd. De stukadoors zijn echte vakmannen, werken hard, netjes en zijn beleefd. Het was daarnaast ook ontzettend gezellig om jullie over de vloer gehad te hebben.

Met de oplevering hebben we alles doorgelopen en kwamen samen op een kleine oneffenheid, dat direct (onzichtbaar) hersteld werd. Ook word je later nog opgebeld hoe wij alles ervaren hebben en of wij nog steeds tevreden waren.

Mensen die langs zijn gekomen in onze woning (en wijzelf) stonden versteld van hoe mooi het resultaat is geworden.

Wij willen jullie nogmaals ontzettend bedanken voor het prachtige werk wat jullie hebben afgeleverd voor onze eerste koopwoning.

Kortom, twijfel niet, schakel Wandgrimeurs in om je woning te laten stucen en verven.

Henk

We hebben de volledige benedenverdieping laten spuiten. Alles ziet er strak en afgewerkt uit. Goede nazorg en tips hoe we het mooi konden houden. Een dikke 10! Bedankt voor de fijne en betrouwbare... We hebben de volledige benedenverdieping laten spuiten. Alles ziet er strak en afgewerkt uit. Goede nazorg en tips hoe we het mooi konden houden. Een dikke 10! Bedankt voor de fijne en betrouwbare service. Dikke aanrader! Alles kan in overleg.

Milan

Hele fijne en duidelijk communicatie wat betreft de mogelijkheden voor in ons nieuwe huis. Bij vragen kreeg je snel antwoord. En nog het belangrijkste, het resultaat was prachtig.

Brenda Kort

Van begin tot eind perfecte communicatie welke niet onderdoet aan de kwaliteit die wordt geleverd.

Sylvia

Professioneel, snel en superstrak voor een goede prijs! Van te voren goed contact met Sven gehad en hij stond mij altijd te woord als ik vragen had. 2 verdiepingen plafonds gestuced in 1 dag en... Professioneel, snel en superstrak voor een goede prijs! Van te voren goed contact met Sven gehad en hij stond mij altijd te woord als ik vragen had. 2 verdiepingen plafonds gestuced in 1 dag en daarna in 3 dagen het hele huis gepleisterd en gewit. De mannen waren erg aardig en hebben alles netjes achtergelaten. Ons nieuwe huis ziet er superstrak en mooi wit uit :-)