Dalmulder

Fantastisch, altijd vriendelijk optijd en een schitterend resultaat

Jelle

Zeer prettig en open

Izet

Een jong, fris en meedenkend team!

Ons nieuwbouwhuis werd helaas later opgeleverd en gelukkigerwijs werd hier goed rekening mee gehouden.

Sven dacht op meerdere vlakken mee en...
Een jong, fris en meedenkend team!

Sven dacht op meerdere vlakken mee en was zelf ook op het project aanwezig.

Wijzelf hebben gekozen voor dunpleister, spuitwerk en een plafond strak stucen. Met name dunpleister vonden we wel spannend

Inmiddels zijn we een paar weken verder en het resultaat mag er vandaag de dag er nog zijn. De buren vinden net als wij het een mooi resultaat. Met name Strak!

Het team willen we dan ook bedanken, met name hun geduld en begrip.

Maas

Van A tot Z top service.

Van A tot Z top service.

Vanaf het moment van aanvragen van de offerte en een datum prikken voor uitvoering binnen mijn chaotische nieuwbouwplanning tot de daadwerkelijke uitvoering van het stuc, pleister en schilderwerk werd ik nergens teleurgesteld.

Er werd altijd met je mee gedacht en oplossingsgericht gewerkt. Ook het stuc team was een groep super aardige gasten die kneiter snel en strak werkten. Het uiteindelijke resultaat is strakker dan strak en witter dan wit, het kan gewoon niet beter.

Hans Boele

Enthousiaste mannen die veel plezier hebben in hun werk. Wij krijgen van bij visite altijd complimenten over de super strakke muren en de plafonds.

Marc claasen

Goed en strak werk geleverd!

Michiel

Wat een mooi resultaat! We zijn erg blij met de gladde wanden en plafonds. Ondanks dat ons verlaagd plafond toch de nodige uitdagingen met zich mee bracht hebben de heren van wandgrimeurs een... Wat een mooi resultaat! We zijn erg blij met de gladde wanden en plafonds. Ondanks dat ons verlaagd plafond toch de nodige uitdagingen met zich mee bracht hebben de heren van wandgrimeurs een fantastisch resultaat bereikt in een zeer korte tijd. Alles netjes en schoon achtergelaten, dat scheelt ook een hoop werk. Kortom een aanrader!

Bouland

Fijn contact, komt afspraken na en levert mooi werk.

G.A.

Wij hebben Wandgrimeurs gevonden via Google en benaderd voor ons nieuwbouwhuis. Vooraf was er al sprake van een hele goede communicatie. Ook met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. Ze denken... Wij hebben Wandgrimeurs gevonden via Google en benaderd voor ons nieuwbouwhuis. Vooraf was er al sprake van een hele goede communicatie. Ook met het eindresultaat zijn wij zeer tevreden. Ze denken echt met je mee en dat is heel fijn tijdens de drukte van een nieuwbouwhuis.

J. Altena

Een fijne en professionele schildersploeg! Mooie resultaten en top service! Ongelofelijk hoe snel alles in de verf zit..