Nils en Jitske

Wat een fijn bedrijf! Onze nieuwbouwwoning is door de wandgrimeurs strak gestuct en smetteloos wit opgeleverd met het pleister- en verfpakket.

Wij waren positief verrast over de goede...

Wij waren positief verrast over de goede communicatie en ondanks dat onze opleverdatum een aantal keer is bijgesteld stonden de mannen al binnen een week na oplevering op de stoep!

Het enthousiasme tijdens de werkzaamheden spatte ervan af en het eindresultaat is echt super strak. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan!

Erik en Marcella

We zijn echt super blij met de wandgrimeurs! Van te voren goed advies. In 3 dagen ons hele huis helemaal mooi gestuukt en gespoten. Verschillende pakketten gecombineerd. We hadden de zolder, de... We zijn echt super blij met de wandgrimeurs! Van te voren goed advies. In 3 dagen ons hele huis helemaal mooi gestuukt en gespoten. Verschillende pakketten gecombineerd. We hadden de zolder, de binnenmuren maar ook wat ruwbouw wat gedaan moest worden. Heel plezierige jongens om in huis te hebben. Sociaal en ze hebben plezier in hun werk. Als de klus klaar is samen een rondje door het huis gelopen om te kijken of alles naar wens is. Meteen nog wat tips her en der gekregen. Na een paar dagen belde de eigenaar nog om de klus na te bespreken. Heel plezierig en kundig. Een volgende keer zou ik ze weer in huis halen. En ik zou ook iedereen willen aanbevelen ze in te huren. Mooi bedrijf, waar liefde en passie achter zit. Zo hebben wij het ervaren.

Stephan van der Van Der Hulst

Voor onze verbouwen hadden wij een erg strakke planning, maar dankzij de wandgrimeus deze ruimschoots behaald. Deze mannen hebben een hoop stress uit handen genomen. Communicatie verliep feilloos en... Voor onze verbouwen hadden wij een erg strakke planning, maar dankzij de wandgrimeus deze ruimschoots behaald. Deze mannen hebben een hoop stress uit handen genomen. Communicatie verliep feilloos en de mannen hebben super strak werk afgeleverd. De wandgrimeurs werken vlot en erg netjes. De woning was verblindend wit en schoon. Vandaar de wandgrimeurszonnebril ?!

Birgit

Superfijne communicatie. Ze zijn ook heel flexibel met de planning waardoor ze ondanks de meerdere malen uitgestelde oplevering van ons huis direct in de eerste week de klus geklaard hebben. En het... Superfijne communicatie. Ze zijn ook heel flexibel met de planning waardoor ze ondanks de meerdere malen uitgestelde oplevering van ons huis direct in de eerste week de klus geklaard hebben. En het resultaat mag er zijn!

Sabine Niessen

Super mooi en strak afgeleverd werk!

Sprengers

Uitstekend!!

Rick en Sharon

Ga je voor kwaliteit of kwantiteit? Wandgrimeurs staan voor ons in ieder geval voor kwaliteit en vakmanschap. Toen we het eindresultaat zagen hadden we maar een reactie; GVD wat is dat superstrak en... Ga je voor kwaliteit of kwantiteit? Wandgrimeurs staan voor ons in ieder geval voor kwaliteit en vakmanschap. Toen we het eindresultaat zagen hadden we maar een reactie; GVD wat is dat superstrak en mooi glad en wit geworden. TOP! Precies wat we voor ogen hadden toen we de pakketten Pleister&Verf, Stuc&verf en zolder spuiten hadden afgesproken.
Het telefonische contact met Sven vanaf de offerte aanvraag tot en met de nabespreking een dag na de oplevering was zeer aangenaam, helder en duidelijk. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en ook onvoorziene “uitdagingen” worden keurig besproken en opgelost. Daarnaast zijn het harde maar ook vrolijke werkers die gewoon net werk hebben afgeleverd. Kortom wij zijn zeer tevreden en raden wandgimeurs dan ook zeker aan.
Rick en Sharon Heerhugowaard

Fam. Post Waddinxveen

De Wandgrimeurs ontzorgen, van begin tot eind. Heldere offerte, goede communicatie, ook tussendoor altijd goed bereikbaar. Wij hebben onze nieuwbouwwoning volledig laten stucen, pleisteren en... De Wandgrimeurs ontzorgen, van begin tot eind. Heldere offerte, goede communicatie, ook tussendoor altijd goed bereikbaar. Wij hebben onze nieuwbouwwoning volledig laten stucen, pleisteren en spuiten. Vanaf het moment dat de mannen arriveren is het feest! Ze zijn goed op elkaar ingespeeld, steeds vrolijk en vriendelijk. Bij de oplevering wordt alles spik en span achtergelaten. Het resultaat is zoals beloofd: oogverblindend vakwerk!

Esther

Fijne mensen die gaan voor het beste resultaat!

Erik

Via internet gezocht naar een stukadoorsbedrijf dat kant en klaar werk levert inclusief sauzen. Dit werd het bedrijf "Wandgrimeurs". Goede communicatie via Whatsapp. Grappig, Wattsapp gebruik ik... Via internet gezocht naar een stukadoorsbedrijf dat kant en klaar werk levert inclusief sauzen. Dit werd het bedrijf "Wandgrimeurs". Goede communicatie via Whatsapp. Grappig, Wattsapp gebruik ik altijd privé, maar dit was echt handig! Geen spijt van gehad. Prachtig resultaat. Bijzonder strakke muren en netjes afgewerkt. Blij met de keuze.