Visser

Keurig werk geleverd netjes volgens afspraak en gezellige harde werkers.

Arno de Ruyter

Zoekt u een klantgericht, hoogwaardig stuc en schilderwerk bedrijf? Zoek dan niet verder. Het team en met name Sven de eigenaar hebben prachtig spuitstuc- en schilderwerk opgeleverd. Met hun nodige... Zoekt u een klantgericht, hoogwaardig stuc en schilderwerk bedrijf? Zoek dan niet verder. Het team en met name Sven de eigenaar hebben prachtig spuitstuc- en schilderwerk opgeleverd. Met hun nodige vakkennis zien de wanden er prachtig mooi strak uit. Ook onvoorziene hobbels in traject worden professioneel en zoals gezegd, klantgericht opgelost.

Jos Baarslag

Zeer prettig contact en ontzettend goed eindresultaat!

Hereward Burgers

De samenwerking met Wandgrimeurs was zeer fijn, van begin tot eind. Het offertetraject verliep snel en efficient en de jongens van Wandgrimeurs konden gelukkig ook snel aan de slag. In 2,5 dag werd... De samenwerking met Wandgrimeurs was zeer fijn, van begin tot eind. Het offertetraject verliep snel en efficient en de jongens van Wandgrimeurs konden gelukkig ook snel aan de slag. In 2,5 dag werd het hele huis voorzien van pleister en verf. De opleverkwaliteit was uitstekend. Ons huis was nieuw opgeleverd maar de muren waren grof en niet recht. Wandgrimeurs heeft dit keurig opgepakt en we zijn zeer blij met het resultaat. En niet onbelangrijk, de heren werken netjes en laten geen vuil achter.

Robert

Fijn contact en een heel mooi eindresultaat. Dit bedrijf levert een kwaliteit dat ver boven het gemiddelde uitsteekt. Bedankt jongens.!

Ray Tuner

Onze interesse was gewekt door de overzichtelijke website van Wandgrimeurs.

Onze interesse was gewekt door de overzichtelijke website van Wandgrimeurs.

Van het eerste telefoongesprek tot het afronden van de klus hebben wij een zeer prettige ervaring hieraan overgehouden.

duidelijke communicatie en afspraken die worden nagekomen.

Jongens van wandgrimeurs,, Dank jullie wel.

Joep van Leeuwen

Onze ervaring is in een woord: SUPER!
Goede communicatie in het gehele proces met respect naar beiden kanten. Goede voor- en nazorg.
Ook het werk zelf door mensen met kennis uitgevoerd....
Onze ervaring is in een woord: SUPER!
Ook het werk zelf door mensen met kennis uitgevoerd. Net werk, vriendelijk, meedenkend, kortom zeer zeer tevreden.

Sonja en Raymond

Fijne heren over de vloer!
Denken met je mee, ze zijn flexibel. En als er eventueel wat extra werk kan / moet verricht worden doen ze dit in overleg.
Resultaat en prijs kwaliteit is top!!...
Fijne heren over de vloer!
Resultaat en prijs kwaliteit is top!! En de heren werken lekker door, eerder klaar dan we hadden gerekend. Ze zijn ook goed bereikbaar mocht er wat zijn of je heb vragen kan je ze altijd bellen en of appen, en je heb vrijwel direct antwoord!
Wij zijn blij en raden deze heren bij iedereen aan. Wij hebben niet het plan om weer te verhuizen, maar mocht dit ooit gebeuren en we hebben stukadoors nodig, dan weten wij wandgrimeurs te vinden! Bedankt heren ga zo door!

Klaas

Goed werk geleverd, Op basis van kennis en kunde

Dave van Midden

Bij ons thuis gekozen voor het stuc&verf pakket van Wandgrimeurs. Onze woning is super strak opgeleverd. De communicatie met Sven verliep goed. Afspraken worden nagekomen. De harde werkers denken... Bij ons thuis gekozen voor het stuc&verf pakket van Wandgrimeurs. Onze woning is super strak opgeleverd. De communicatie met Sven verliep goed. Afspraken worden nagekomen. De harde werkers denken mee en zijn goed in contact. Het project verliep snel en alles werd schoon achtergelaten. Al met al absoluut een aanrader!