Bert

Vanaf het eerste contact met Sven tot aan de oplevering van onze door de Wandgrimeurs gestucte woning zijn wij zeer tevreden. Bij vragen waren ze zeer makkelijk te bereiken en kregen wij deskundig... Vanaf het eerste contact met Sven tot aan de oplevering van onze door de Wandgrimeurs gestucte woning zijn wij zeer tevreden. Bij vragen waren ze zeer makkelijk te bereiken en kregen wij deskundig advies. Ook de afspraken werden meer dan prima nagekomen. Het geleverde werk was keurig en na afloop werd de woning netjes overgedragen. Voor ons niet geheel onbelangrijk, alle personeelsleden zijn netjes en klantvriendelijk. Mannen super bedankt voor jullie werk !!!!!

Onze aanbeveling is een hele grote JAAAAA
Bert en Jantine

Michelle

Duidelijke en heldere communicatie. Alle info die je nodig hebt kan je vinden op hun website! Het eindresultaat is natuurlijk het belangrijkst en ook dat is super!

Vik

Een heel huis gestuct en geverfd in 3 dagen? Ja dat kan! Sven, Stephan en hun team doen het super snel, professioneel en vakkundig. Ze pakken het grondig aan, super vriendelijk en hebben er vooral... Een heel huis gestuct en geverfd in 3 dagen? Ja dat kan! Sven, Stephan en hun team doen het super snel, professioneel en vakkundig. Ze pakken het grondig aan, super vriendelijk en hebben er vooral heel veel zin in. Wij hadden een nieuwbouw huis, wilden opschieten en hun aanpak was perfect. Zeer blij met het resultaat. Nog even een paar schilder details afgewerkt achteraf, wat logisch is bij spuitwerk. Deze mannen kun je met alle vertrouwen aan de slag laten gaan!

Kees en Gré

We zijn zeer positief over de wandgrimeurs.
Prettig contact, meedenkend in de planning en prima werk geleverd.
Top, we zijn er blij mee

Fam. Woerdman

Zeer positieve ervaring. Sven en Stephan leveren vakwerk af.
Zeer positieve ervaring. Sven en Stephan leveren vakwerk af.
heldere communicatie. komen afspraken na. De wanden zijn strak opgeleverd. Na het werk nog contact gehad met Sven, of we tevreden waren. kortom we zijn zeer tevreden.

Kay

Vanaf het eerste contact met Sven uitstekend geholpen. Het gehele huis is prachtig opgeleverd. Sven geeft goed advies en legt het hele proces duidelijk uit.

Thalita

Wat een vakmanschap! De wandgrimeurs werken snel, netjes en zijn heel aardig en sociaal. Ik had nooit verwacht dat onze zolder zo mooi zou worden. Voor een volgende klus zou ik ze zeker weer vragen.

Hannah van Soelen

Wij hebben door Wandgrimeurs ons plafond en de muren van onze woonkamer laten spuiten. Sven communiceert helder en professioneel en het werk dat is afgeleverd was top! De mannen van Wandgrimeurs... Wij hebben door Wandgrimeurs ons plafond en de muren van onze woonkamer laten spuiten. Sven communiceert helder en professioneel en het werk dat is afgeleverd was top! De mannen van Wandgrimeurs zijn harde werkers en onze woonkamer ziet er weer prachtig uit.

Maron & Cindy

Meer dan tevreden zijn wij over Wandgrimeurs. Sven is echt een vakman die met je meedenkt en prachtwerk aflevert. Ze komen alle gemaakte afspraken na en werken echt heel erg netjes. Het hele huis... Meer dan tevreden zijn wij over Wandgrimeurs. Sven is echt een vakman die met je meedenkt en prachtwerk aflevert. Ze komen alle gemaakte afspraken na en werken echt heel erg netjes. Het hele huis werd afgeplakt en ingepakt. Wij betrekken binnenkort onze nieuwbouwwoning en kunnen dan echt gaan genieten!