De wit

Heel goed! Al vanaf het begin goede communicatie met Sven. 1 communicatiepunt dus dat werkt fijn. Verder heb ik de jongens als harde werkers ervaren die het schoon achter laten en geen vraag is te... Heel goed! Al vanaf het begin goede communicatie met Sven. 1 communicatiepunt dus dat werkt fijn. Verder heb ik de jongens als harde werkers ervaren die het schoon achter laten en geen vraag is te gek.

Maurice

Ik heb mijn hele woonkamer laten stucen en verven en ben echt heel blij met het eindresultaat.
Dit bedrijf is zeer professioneel. Vanaf begin af aan wordt er goed contact gehouden en gecommuniceerd. Ze denken met je mee en leveren top werk!

Wouter

Wij hebben alle muren en plafonds van onze nieuwbouwwoning laten doen. Hele prettige en snelle communicatie in het in het voortraject. Daarna ook super aardige en hardwerkende mensen die de klus... Wij hebben alle muren en plafonds van onze nieuwbouwwoning laten doen. Hele prettige en snelle communicatie in het in het voortraject. Daarna ook super aardige en hardwerkende mensen die de klus kwamen klaren. Ze werken snel en het resultaat mag er wezen: superstrakke en plafonds en wanden! Hebben de boel ook netjes achtergelaten en een daarna nog een opleverrondje met aandacht. Kan ze van harte aanbevelen!

Andrea

Een hele fijne samenwerking en prachtig strak en glad resultaat! Zelfs toen er door mij miscommunicatie was ontstaan, dachten ze met alles mee en hebben ze alles erop gezet om het toch binnen mijn... Een hele fijne samenwerking en prachtig strak en glad resultaat! Zelfs toen er door mij miscommunicatie was ontstaan, dachten ze met alles mee en hebben ze alles erop gezet om het toch binnen mijn planning op tijd af te krijgen. Het zijn harde werkers, fijn om mee te communiceren en hebben duidelijk passie voor hun vak.

Bob

Vanaf het offertetraject tot en met de eindronde door het huis heeft een goede indruk op ons achtergelaten. De techniek die Wandgrimeurs gebruikt is uitermate geschikt voor nieuwbouw! Ze houden zich... Vanaf het offertetraject tot en met de eindronde door het huis heeft een goede indruk op ons achtergelaten. De techniek die Wandgrimeurs gebruikt is uitermate geschikt voor nieuwbouw! Ze houden zich strak aan de planning, Communiceren goed en prettig en werken erg netjes. Ik ben erg tevreden met het resultaat!

Wim van Tol

Goede en professionele stukadoors die een prima eindresultaat hebben geleverd. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Annamaria

Top gedaan!!!Echte vakmensen!!!!!

P. Timp

Mijn ervaring met Wandgrimeurs is niets anders dan positief te noemen.
Mijn ervaring met Wandgrimeurs is niets anders dan positief te noemen.
Deskundig advies, vakmanschap, heldere-, duidelijke- en snelle communicatie, goede prijs, klanttevredenheid en overleg met duidelijke afspraken zijn speerpunten bij Wandgrimeurs.
Punten die u, als klant op zoek naar een stukadoor, zullen aanspreken.
Heeft u een stukadoor nodig, zoek niet verder, Wandgrimeurs zal u meer dan tevreden stemmen.

Mara

De communicatie met Wandgrimeurs verliep erg prettig. Ze reageren snel op een telefoontje en e-mail. Sven en zijn collega's zijn vriendelijk, professioneel en leveren zeer goed werk. De wanden van... De communicatie met Wandgrimeurs verliep erg prettig. Ze reageren snel op een telefoontje en e-mail. Sven en zijn collega's zijn vriendelijk, professioneel en leveren zeer goed werk. De wanden van mijn nieuwbouwwoning zijn mooi strak en glad. Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat. Een absolute aanrader!

Frank Solleveld

Vriendelijk, goed kontakt met Sven, harde werkers, ook bouwkundig deskundig met adviezen. Stucwerk ziet er heel goed uit, heel tevreden en zou ze zeker aanbevelen. Hielden zich ook aan de planning.... Vriendelijk, goed kontakt met Sven, harde werkers, ook bouwkundig deskundig met adviezen. Stucwerk ziet er heel goed uit, heel tevreden en zou ze zeker aanbevelen. Hielden zich ook aan de planning. Frank & Miriam