Carlo

Vriendelijke en enthousiaste medewerkers en professioneel bedrijf!

Ronald

Wandgrimeurs heeft onze gehele nieuwbouwwoning, inclusief plafonds, gestuct en gespoten. Vanaf het moment dat ze binnen komen werken ze keihard en binnen 5 dagen was alles super strak en wit. De... Wandgrimeurs heeft onze gehele nieuwbouwwoning, inclusief plafonds, gestuct en gespoten. Vanaf het moment dat ze binnen komen werken ze keihard en binnen 5 dagen was alles super strak en wit. De woning werd weer netjes achtergelaten en wij zijn echt super blij met het eind resultaat!

Bob van Opstal

Het kost wat, maar dan krijg je ook wat! Zeker een aanrader. Heldere, snelle en eerlijke communicatie. Goed werk: strakke muren en alles zoals gewenst. Levert kwaliteit.

Guy

Ze werken strak en snel. Het resultaat is prachtig, ook op de plekken waar ik de uitdagingen zag, zoals bijvoorbeeld langs de trap

Sonny De wit

Na een iets te strakke planning bij het verbouwen werd er veel flexibiliteit gevraagd van de jongens.
Alles is in goed overleg super netjes en snel gebeurd. Als zij niet zo flexibel waren was alles heel anders gelopen en hadden we niet kunnen verhuizen!

Heel erg bedankt voor alle goede zorgen..! Kwaliteit is top, alles super strak en wit???

Paul de Wildt

“Ik ga zwemmen, in Bacardi lemon, een echte tijger is niet te temmen. Ik ga zwemmen in Bacardi lemon, je lijkt me aan, wat doe je met me….”. De zingende stukadoors, wat een leuke en goede club is... “Ik ga zwemmen, in Bacardi lemon, een echte tijger is niet te temmen. Ik ga zwemmen in Bacardi lemon, je lijkt me aan, wat doe je met me….”. De zingende stukadoors, wat een leuke en goede club is dit! Elke dag een topsfeertje en hard werken. Roy, Rolf, Kevin, Stephan en Ronald hebben een prachtig resultaat afgeleverd. Het waren voor een deel zeker geen makkelijke meters en door het project heen kwam er nog extra bij. Ze hebben zich heel flexibel opgesteld en het uitstekend opgelost. Ook Sven bedankt voor al zijn tijd en flexibiliteit op voorhand! Ga zo door mannen!

Glenn

Echt heel erg tevreden over dit bedrijf!

Echt heel erg tevreden over dit bedrijf!

Over de werkzaamheden: van begin tot eind hebben deze mannen (Kevin, Roy, Ronald, Rolf en Stephan) perfect werk geleverd! De kwaliteit is simpelweg fantastisch; perfecte strakke witte muren/plafond, mega snel gerealiseerd en alles 100% schoon en netjes opgeleverd. Naast het harde werken was er genoeg ruimte voor advies en gezelligheid.

Ook het maken van de afspraken met Sven verliep heel soepel en hij was bereikbaar voor aanvullende vragen. Super fijn!

Bij een volgende klus kom ik zeker weer terug bij jullie!

Mark

Niets anders dan lof! Na veel horror verhalen over stukadoors te hebben gehoord heeft Wandgrimeurs.nl laten zien hoe het wél moet. Top communicatie (van begin van traject tot na de werkzaamheden) en... Niets anders dan lof! Na veel horror verhalen over stukadoors te hebben gehoord heeft Wandgrimeurs.nl laten zien hoe het wél moet. Top communicatie (van begin van traject tot na de werkzaamheden) en top werk geleverd; helemaal strak en oogverblindend wit. Super tevreden! Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

M.leemberg

Super tevreden

Fam. van Heest

Wat een geweldig bedrijf. Alles was echt top, van de communicatie tot aan het eindresultaat van ons nieuwbouw appartement. En wat een service, dat kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen. Dank... Wat een geweldig bedrijf. Alles was echt top, van de communicatie tot aan het eindresultaat van ons nieuwbouw appartement. En wat een service, dat kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen. Dank jongens, we zijn meer dan tevreden en zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen.