Tim van Elleswijk

Super blij met het resultaat en vanaf offertetraject tot opleveren van het project een super ervaring! Flexibel, alles volgens afspraak en bij vragen altijd snel en prettig contact. Aanrader!... Super blij met het resultaat en vanaf offertetraject tot opleveren van het project een super ervaring! Flexibel, alles volgens afspraak en bij vragen altijd snel en prettig contact. Aanrader! Bedankt mannen!

G. Monasso

Ik ben via-via bij wandgrimeurs terecht gekomen en ontzettend blij dat ik met hen in zee gegaan ben.
De communicatie verliep vanaf het begin soepel: bij vragen ofwel een hele duidelijke website, ofwel de mogelijkheid tot direct contact, dat altijd prettig verliep. Het stucen zelf was heel leuk om van een afstandje te kunnen volgen: je ziet het met de dag mooier worden en je merkt dat deze mannen weten wat ze doen. Na afloop nog een (eerlijke!) eindafrekening en een prettig nagesprek. Als resultaat heb ik nu schitterend strak felwitte muren waar je best een zonnebril voor kan opzetten. Top werk!

Patrick Reijnen

Het team van Wandgrimeurs heeft perfect werk afgeleverd, de wanden en het plafond van mijn nieuwe woning zien er super strak uit. Ze leveren niet alleen vakwerk af, ze staan ook gelijk klaar om je... Het team van Wandgrimeurs heeft perfect werk afgeleverd, de wanden en het plafond van mijn nieuwe woning zien er super strak uit. Ze leveren niet alleen vakwerk af, ze staan ook gelijk klaar om je vragen te beantwoorden en zorgen dat alles op rolletjes loopt. Ze maken waar wat ze zeggen. Echt een topbedrijf, een grote pluim voor het geleverde werk en de service.

Marieke

We zijn erg blij met de keuze die we hebben gemaakt voor Wandgrimeurs. Ze hebben prachtig werk afgeleverd, hebben de woning keurig achtergelaten. De communicatie is echt top. Zijn goed bereikbaar,... We zijn erg blij met de keuze die we hebben gemaakt voor Wandgrimeurs. Ze hebben prachtig werk afgeleverd, hebben de woning keurig achtergelaten. De communicatie is echt top. Zijn goed bereikbaar, snel reactie, denken met je mee. Zeer fijne ervaring!

Kees Ruys

Professionele specialisten die hard werken, erg goed werk afleveren en bovendien prettig (samen)werken. Voor- en eindbesprekingen bovendien uiterst prettig en correct.

Co Kla ver

Zeer blij dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan, deze mannen hebben echt 'n stuk vakwerk afgeleverd, wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Mannen heel plezierig in de omgang en goede en... Zeer blij dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan, deze mannen hebben echt 'n stuk vakwerk afgeleverd, wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Mannen heel plezierig in de omgang en goede en heldere communicatie van de kant van Sven.

Jaap

Wandgrimeurs, een bedrijf van 2 mannen die vele jaren ervaring in de wandafwerking hebben. Vooraf veel contact met Sven gehad voor de planning maar ook voor het type afwerking het beste was voor het... Wandgrimeurs, een bedrijf van 2 mannen die vele jaren ervaring in de wandafwerking hebben. Vooraf veel contact met Sven gehad voor de planning maar ook voor het type afwerking het beste was voor het verlaagde plafond. De eerste dag om 06:00 stonden de jongens voor de deur. Na een harde dag werken hebben ze het volledige huis voorbereid voor het dunpleisteren en de zolderplaten spuiten. Een tijdje later kwamen ze terug om alle wanden te dunpleisteren + latex spuiten, het plafond stucen en de zolderplaten latex spuiten. Bij ons had Stefan de leiding en dat was heel fijn. Korte lijntjes en een strakke uitvoering. Bij oplevering wat kleine puntjes aangekaart die direct opgelost werden. Het blijft mensenwerk dus helaas zijn het deurkozijn en een stopcontact beschadigd geraakt. Uiteraard wordt dit zonder discussie vergoed. Al met al dus een hele goede ervaring met Wandgrimeurs!

Sander

Wij zochten voor onze nieuwbouwwoning een stukadoor en gelijk na de offerteaanvraag werd ik persoonlijk gebeld door Sven om de alles door te lopen. Na dit fijne gesprek wist ik meteen dat ik voor... Wij zochten voor onze nieuwbouwwoning een stukadoor en gelijk na de offerteaanvraag werd ik persoonlijk gebeld door Sven om de alles door te lopen. Na dit fijne gesprek wist ik meteen dat ik voor hen wilde kiezen, ook al was dit iets prijziger dan de concurrent. De planning was een uitdaging maar ze waren flexibel genoeg om toch alles in te plannen. De communicatie met het team tijdens de werkzaamheden verliep goed en we zijn dik tevreden met het eindresultaat. Wij raden Wandgrimeurs zeker aan!

Aad

Deskundig, goed bereikbaar, fraai resultaat

Guido

Uiteindelijk niet het werk laten uitvoeren door Wandgrimeurs. Maar het bedrijf verdient wel een dikke pluim. De inmiddels geaccepteerde offerte wouden we van afzien omdat onze plannen in de... Uiteindelijk niet het werk laten uitvoeren door Wandgrimeurs. Maar het bedrijf verdient wel een dikke pluim. De inmiddels geaccepteerde offerte wouden we van afzien omdat onze plannen in de tussentijd waren verandert. Wandgrimeurs ging daar zeer flexibel mee om, waarvoor dank!