Ronald

Volledig ontzorgd worden op basis van wederzijds vertrouwen. Alle eventuele haken en ogen worden van te voren besproken en voorspeld waardoor er geen verrassingen achteraf zijn. Het team heeft zo... Volledig ontzorgd worden op basis van wederzijds vertrouwen. Alle eventuele haken en ogen worden van te voren besproken en voorspeld waardoor er geen verrassingen achteraf zijn. Het team heeft zo veel vertrouwen in hun kwaliteit dat de factuur pas achteraf voldaan hoeft te worden; heel bijzonder in de afbouw wereld!

De trap oplopend voor de eindinspectie liepen we langs een stuk betonmuur die zo strak was afgewerkt dat ik dacht dat het een afgelakte plank was... Onze aannemer heeft een heel erg ruim begrip voor "behangklaar", dat hebben de wandgrimeurs meer dan goed gemaakt!

Sandra

De Coolblue onder de stukadoors!

De Coolblue onder de stukadoors!

Vanaf het eerste moment een supergoed contact gehad met Wandgrimeurs. Je merkt aan alles dat ze willen (en zullen!) waarmaken wat er wordt beloofd. Heldere afspraken, en een duidelijke to-do-list, waardoor je weet wat je moet voorbereiden zodat het team direct aan de slag kan.

In ons geval bleek er voor aanvang van de werkzaamheden een probleempje met het plafond te zijn, maar ik kreeg heel veel hulp en advies om dit probleem tijdig op te lossen zodat dit verder geen vertraging zou opleveren bij de uitvoering van het project.

Ook qua planning is er steeds heel goed gecommuniceerd, bij ons is er (in overleg) een week later dan aanvankelijk gedacht gestart. Maar omdat er in de oorspronkelijke planning al ruim wordt gerekend, was het project wel keurig op de afgesproken tijd klaar.

We werden door veel mensen in de buurt (net opgeleverde nieuwbouw, dus iedereen is aan het klussen) aangesproken; "Ze gaan wel heel hard bij jullie he?" "Wat een topteam is er aan het werk bij jullie!". Ook een stukadoor die in een ander huis aan het werk is kwam even kijken naar het resultaat en vond het "echt vakwerk".

Onze plafonds en wanden zijn echt prachtig geworden, precies zoals we het wilden.

Het moge duidelijk zijn, wij zijn heel erg blij met Wandgrimeurs en raden het zeker aan om met dit bedrijf in zee te gaan. Ik hoop dat er meer bedrijven in de bouw deze hoge standaard in samenwerking en afwerking zullen gaan leveren!

Wandgrimeurs, bedankt!

Elbertsem

De wandgrimeurs zijn toppers. Wat ze beloven komen ze na. Een top bedrijf die wij iedereen kunnen aanbevelen.

Joachim

Zeer tevreden. Het resultaat is schitterend. De planning en de dagen dat het werk werd uitgevoerd verliepen soepel. De communicatie was goed. Mijn ervaringen bevestigen het beeld van een ambitieus... Zeer tevreden. Het resultaat is schitterend. De planning en de dagen dat het werk werd uitgevoerd verliepen soepel. De communicatie was goed. Mijn ervaringen bevestigen het beeld van een ambitieus bedrijf dat kwaliteit nastreeft en waarin hard wordt gewerkt.

Annemieke

Ik ben supergoed geholpen door dit bedrijf.
Aan de voorkant is er hele duidelijke communicatie, en binnen een paar uur heb je al een offerte binnen.
Je vragen zijn nooit gek en worden heel...
Ik ben supergoed geholpen door dit bedrijf.
Je vragen zijn nooit gek en worden heel snel beantwoord en er is vriendelijk en persoonlijk contact.
Dan het werk: echt helemaal goed. Ze werken netjes, snel en het eindresultaat is super. Alles is strak en wit.
Heb ik al gezegd dat de mannen ook heel aardig zijn?
Kortom, ik raad ze aan iedereen aan!

Roy B.

Recent in onze renovatie woning hebben wij het stuc & verf pakket afgenomen en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Strakke, gladde muren, perfect afgewerkt en fijne jongens over de vloer... Recent in onze renovatie woning hebben wij het stuc & verf pakket afgenomen en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat! Strakke, gladde muren, perfect afgewerkt en fijne jongens over de vloer gehad. Ook tijdens het proces waar nodig contact gehouden over de planning, voortgang en er wordt altijd met je meegedacht om tot het gewenste resultaat te komen. Helemaal top, ik zou iedereen aanbevelen om met dit bedrijf in zee te gaan!

Nick

Zeker aan te raden! Mooi werk afgeleverd en goede communicatie rondom het gehele proces.

Sergey A. Novitsky

Heel mooie ervaring!

Jacqueline

Top bedrijf!
Sven en zijn team zijn echte vakmensen. Zo blij met dit bedrijf, ze hebben ons appartement SUPER opgeleverd

Ton Goossens

Wandgrimeurs ontzorgt de klant. Dit bedrijf denkt echt in het belang van de klant, lost onvoorziene problemen voor je op en komen afspraken na. Daarnaast hebben ze geweldig werk geleverd. Sven heeft... Wandgrimeurs ontzorgt de klant. Dit bedrijf denkt echt in het belang van de klant, lost onvoorziene problemen voor je op en komen afspraken na. Daarnaast hebben ze geweldig werk geleverd. Sven heeft ons van begin tot einde bijgestaan. Hij heeft ons telkens op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en heeft prima personeel in dienst, die net zo gedreven zijn als hij. Wij zijn blij dat we ons nieuwe appartement door wandgrimeurs hebben laten stucen