Linda Pitoy

Prachtig werk opgeleverd

Bram Stoffels

Heldere communicatie, eerlijk en komen afspraken na. De stucadoors zijn leuke gasten die van wanten weten en het netjes achterlaten. Sven is goed benaderbaar en leuk contact met hem gedurende heel... Heldere communicatie, eerlijk en komen afspraken na. De stucadoors zijn leuke gasten die van wanten weten en het netjes achterlaten. Sven is goed benaderbaar en leuk contact met hem gedurende heel het proces. Niet te vergeten uiteraard ook erg mooi stucwerk afgeleverd! Al met al zou ik gewoon met ze in zee gaan!

Philip

De wandgrimeurs doen wat ze beloven. Het is een professioneel stukadoors- en verfspuitbedrijf met hoge standaarden qua afwerking en klantbeleving. De website biedt veel informatie over hun werkwijze... De wandgrimeurs doen wat ze beloven. Het is een professioneel stukadoors- en verfspuitbedrijf met hoge standaarden qua afwerking en klantbeleving. De website biedt veel informatie over hun werkwijze en het persoonlijke contact is zeer prettig. Het eindproduct is een zeer strakke woning waarbij de huidige nieuwbouwstandaarden worden overtroffen.

boschma

Toen ik voor mijn nieuwbouwappartement in Muiden een stucadoor zocht, was de keus snel gemaakt: een Volendams bedrijf heeft bij mij altijd een grote streep voor. Ze doen wat is afgesproken, de... Toen ik voor mijn nieuwbouwappartement in Muiden een stucadoor zocht, was de keus snel gemaakt: een Volendams bedrijf heeft bij mij altijd een grote streep voor. Ze doen wat is afgesproken, de communicatie is helder, je komt eigenlijk nooit voor (vervelende) verrassingen te staan.
Zoeken op internet, nou ja, de naam Wandgrimeurs vond ik nou niet je van het, maar de website maakte nieuwsgierig. Als je het naadje van de kous wilt weten wat stucadoren inhoudt, wat de mogelijkheden zijn en hoe het traject gaat verlopen, dan zit je helemaal goed. Sven Waterlander runt het bedrijf samen met met zijn stucadoors. Hij is altijd bereikbaar via app, telefoon of anders, altijd goedgemutst, met andere woorden, het was een fijn traject. Organisatorisch klopte alles, en waar het om gaat: de jongens hebben vakwerk afgeleverd, strak en vooral heel wit. Dank!. Van harte aanbevolen!

Roos Landeweerd

Wandgrimeurs hebben ons nieuwbouwhuis in Eemnes gestuct en wij zijn heel erg blij met het resultaat! Dit is echt een hele betrouwbare, eerlijke partij. Toen het aantal vierkante meters bij het... Wandgrimeurs hebben ons nieuwbouwhuis in Eemnes gestuct en wij zijn heel erg blij met het resultaat! Dit is echt een hele betrouwbare, eerlijke partij. Toen het aantal vierkante meters bij het stucen toch iets minder bleek, werd de factuur hierop meteen aangepast.

Het team is enorm vrolijk en enthousiast en ze werken heel erg hard. Ons hele huis was in 4 dagen klaar en zag er prachtig strak en wit uit. Wat wij vooral heel fijn vonden is dat alles precies volgens plan verliep. Dit was voor ons heel erg belangrijk omdat direct na het stucen de vloer geplaatst werd en direct daarna de keuken; dus geen ruimte voor uitloop! Doordat ze een heel groot team hebben kan je echt vertrouwen op hun planning.

Dank jullie wel Wandgrimeurs.nl!

Frank

Van begin tot oplevering geweldig!
Van begin tot oplevering geweldig!
Snel na aanvraag nam Sven contact op en gaf gevraagd en ongevraagd goede adviezen. Tussen het geven van de opdracht en het uitvoeren van het werk regelmatig contact, zodat je weet wat je te wachten staat.
Ook de mannen die het werk hebben uitgevoerd zijn stuk voor stuk vakmensen, allemaal even vriendelijk en niks is ze teveel.
Al met al was het eindresultaat boven verwachting.

Hans

Vanaf het allereerste contact tot aan de afsluiting hebben wij een buitengewoon goede ervaring gehad met de professionals van Wandgrimeurs. De communicatie gaat uitermate soepel en er wordt altijd... Vanaf het allereerste contact tot aan de afsluiting hebben wij een buitengewoon goede ervaring gehad met de professionals van Wandgrimeurs. De communicatie gaat uitermate soepel en er wordt altijd (uitzonderlijk) snel gereageerd. Het resultaat ziet er geweldig uit. En als er toch iets is, wordt het ook prompt - zonder gedoe - opgepakt. Uitermate professionele organisatie die ik van harte kan aanbevelen.

Coen

Wandgrimeurs: zo mooi dat het pijn aan je ogen doet!
Wandgrimeurs: zo mooi dat het pijn aan je ogen doet!
Hoewel ik van nature nogal kritisch ben en eigenlijk alles zelf wil doen omdat ik denk dat het dan beter wordt, heb ik er vanwege de planning toch maar voor gekozen om het pleisteren en sauzen te laten doen. En wat een feest was dat!

Ik was met enige haast op zoek naar een stukadoorsbedrijf die ons nieuwe huis kon voorzien van een dunpleisterlaag. En nu ben ik de gelukkige eigenaar van een echte 'Wandgrimeurs.nl' aan de muur.

En nu zonder gekheid. Wij zijn echt blij met het resultaat wat het team van de Wandgrimeurs heeft opgeleverd. Van begin tot eind een genot om zaken mee te doen.

Bij mijn zoektocht heb ik via diverse kanalen gezocht naar stukadoorsbedrijven en stuitte op een gegeven moment op Wandgrimeurs.nl. Ik dacht: catchy! Het sprak me aan en ik werd bij het bezoeken van de website snel alsmaar enthousiaster. Er werd duidelijk beschreven wat de aanpak zou zijn, do's en dont's en ik kreeg snel een offerte. De prijs was prima. De offerte gaf mij het gevoel dat ik mijn geld goed zou besteden; aan kwaliteit en professionaliteit.

Bij ons geen ruis op de lijn. Alles was duidelijk van begin af aan en Sven (de eigenaar) dacht met ons mee in de voorbereiding. Hij gaf aan wat we beter wel en beter niet konden doen en ook doorzag hij de bouwtekening vanuit het perspectief van een stukadoor beter dan ikzelf waardoor hij ook verder doorvroeg en ons behoedde voor telleurstelling(en).

Richting de overeengekomen einddatum nam Sven contact met ons op en omdat het wederzijds goed uitkwam zijn ze uiteindelijk nog eerder begonnen.

Bij het eerste contact bij de woning was er gelijk een hele prettige benadering. Geen norse toestanden of geklaag. Positief, flexibel, benaderbaar. Fijn, want tja... ik ben ook maar een leek en dat betekent dat je de ander maar moet vertrouwen. Zo'n benadering komt het vertrouwen zeer ten goede.
We zijn de woning doorgelopen en ondertussen werd er geen tijd verspild. Beneden werd al druk georganiseerd. Ik heb met een gerust hart de mannen achtergelaten.

Bij de tweede dag heb ik voor koffie en versnaperingen gezorgd en het, voor zover mogelijk, voor de mannen comfortabel proberen te maken. Het is toch keihard werken, dat stucen!

Bij de derde dag werd ik gebeld dat het werk de dag erna halverwege de middag klaar zou zijn en of ik dan voor de oplevering aanwezig kon zijn. Ook al was het niet nodig, ik vond het wel zo respectvol om het harde werken van de mannen serieus te nemen.

Bij de oplevering hadden ze een hele leuke attentie voor ons neergezet. Daar gingen de mondhoeken nog verder van omhoog.
Door de woning gelopen. Superstrak! Kan er niet veel aan toevoegen of afdingen. Gewoon 5 sterren! Had het zelf nooit zo mooi gekregen. Dan zie je gelijk wat vakmanschap en ambacht is. En omdat het een goed team is, gaat het snel en professioneel.

Dus resumé: voor mij geen ander meer die aan mijn muren komt.

Warm aanbevolen! Sven en het hele team van Wandgrimeurs.nl: enorm bedankt met het (mede) geven van zo'n fijne start met onze woning.

Steven en Thea Roelofs

Voor de planning voor ons nieuw te bouwen huis hadden we al in een vroeg stadium ons eerste contact met Sven van Wandgrimeurs.
Het contact verliep helder en zeer plezierig. Op al onze vragen,...
Het contact verliep helder en zeer plezierig. Op al onze vragen, en dat waren er veel, kregen we uitgebreid antwoord. Er werd goed met ons mee gedacht over wat/hoe /waar/wanneer etc. We hebben nl verschillende materialen in onze woning, schuine wanden etc. die afgewerkt moesten worden. Het hele huis, wanden en plafonds + zolder hebben ze super strak en mooi afgewerkt en geverfd.
Waar vind je ze nog?!
Een bedrijf dat zegt wat hij doet en doet wat hij zegt.... Dat alles met super aardige hardwerkende mensen met humor! :)
Wij zijn erg blij met zoals alles is verlopen en zeker ook met het eindresultaat!
Wij raden dit bedrijf dan ook zeker aan:)

Floyd van den Ende

Vorig jaar bij Wandgrimeurs een offerte opgevraagd, en deze na een zeer fijn telefoongesprek getekend. Echter een aantal weken voor uitvoering waren wij door omstandigheden genoodzaakt te annuleren.... Vorig jaar bij Wandgrimeurs een offerte opgevraagd, en deze na een zeer fijn telefoongesprek getekend. Echter een aantal weken voor uitvoering waren wij door omstandigheden genoodzaakt te annuleren. Ondanks dat het niet fijn was, heeft Sven voor onze situatie begrip gehad en de annulering kosteloos verwerkt.

Jammer dat het zo gelopen is, maar bedankt voor de oplossing Wandgrimeurs !