Bluenote

Erg tevreden over de communicatie zowel voor-, als tijdens de opdracht. Het eindresultaat ziet er netjes uit.

Erik Dercksen

Onze oorspronkelijke stukadoor liet ons zwaar in de steek, leverde heel slecht werk en kreeg het werk niet op tijd af. Bij de buren waren de Wandgrimeurs aan de slag. Zij waren onze redders in nood... Onze oorspronkelijke stukadoor liet ons zwaar in de steek, leverde heel slecht werk en kreeg het werk niet op tijd af. Bij de buren waren de Wandgrimeurs aan de slag. Zij waren onze redders in nood want ze gooiden hun planning spontaan om en gingen nog dezelfde dag bij ons aan de slag. Resultaat: een fantastisch strak gestukadoord huis, gespoten en wel en ruim binnen onze deadline. Chapeau en dank voor de flexibele en professionele instelling é de ploeg enthousiaste mannen hadden er duidelijk zin in, het plezier straal ervan af. Top én het zonnebrilletje dat ze achter hadden gelaten kwam goed van pas, zo mooi wit was het geworden

Danny

Wij hebben door Wandgrimeurs onze zolder en trappenhuis laten stucen en latex spuiten.
Het zijn harde werkers en leveren top werk af!
Communicatie met Sven is ook erg goed en denkt altijd...
Het zijn harde werkers en leveren top werk af!
Communicatie met Sven is ook erg goed en denkt altijd in oplossingen!

Van Tatenhove

Fantastisch vakwerk geleverd. De communicatie was soepel, snel en professioneel. Deze mannen werken nauwkeurig en bij de keuring achteraf was binnen een paar dagen alles opgelost zoals je dat graag... Fantastisch vakwerk geleverd. De communicatie was soepel, snel en professioneel. Deze mannen werken nauwkeurig en bij de keuring achteraf was binnen een paar dagen alles opgelost zoals je dat graag ziet. Ze informeren jou vooraf goed wat je kan verwachten en vooral wanneer. Kortom top werk geleverd!

Leon Plomp

Fantastisch van A tot Z!

Fantastisch van A tot Z!

Lang van te voren een offerte opgevraagd voor onze nieuwbouwwoning. Keuze voor dit bedrijf was simpel. Goede website, goede reviews en goede telefonische- en whatsapp begeleiding van Sven. Voor ons gaf de zolderafwerking de doorslag. Geen enkele stucadoor die wij konden vinden bood deze service aan: afwerking met dampdoorlatende latex incl. plamuren en kitten van gaatjes, naden en kieren.

Zoals beloofd is de gehele woning in 4 dagen voorzien van dunpleister en latex met alle extra werkzaamheden. Inclusief het stucen van een nieuw geplaatste muur op zolder, die met traditioneel stucwerk bewerkt moest worden!!! Sven en Stephan moesten alles Volendamse zeilen bijzetten om genoeg man in ons huis te halen om deze klus te klaren. Binnen de 4 daagse deadline was ook de zoldermuur (tot in de nok van 3,85 mtr) gestuct, droog en met latex gespoten (met behulp van waaiers, heaters en op één dag 7 man in huis)!!! Was ook voor hun een uitzonderlijke situatie, des te mooier dat ze het voor elkaar hebben gekregen!

Communicatie was ook perfect. Met Stephan op de vloer en Sven op kantoor werd er dagelijks besproken en geëvalueerd wat er die dag ging gebeuren en is gebeurd. De oplevering na 4 dagen was ook super goed verzorgd. Een sneeuwwit huis, bezemschoon opgeleverd. Stucadoren zijn geen schoonmakers, maar de woning werd keurig overgedragen.

Wij zijn 100% tevreden en wij kunnen echt iedereen dit bedrijf aanraden. Ja, je kan ergens anders vast wel een paar 100 euro goedkoper uit zijn, maar laten we eerlijk zijn, dit is een klus waar je heel veel jaren van gaat genieten en dan dit je niet te wachten op een matige afwerking. Bij Wandgrimeurs krijg je echt waar voor je geld!

Eric

Wandgrimeurs heeft onze gehele nieuwbouwwoning in juli 2022 dgestucd en gespoten en de ervaring kon niet beter. Wat een ontzettend fijn, klantgericht bedrijf dat ook nog eens een zeer kwalitatief... Wandgrimeurs heeft onze gehele nieuwbouwwoning in juli 2022 dgestucd en gespoten en de ervaring kon niet beter. Wat een ontzettend fijn, klantgericht bedrijf dat ook nog eens een zeer kwalitatief hoogwaardig, hagelwit eindresultaat aflevert. Op alle momenten in het proces vanaf het eerste contactmoment was de communicatie en samenwerking uitstekend.

Op moment van schrijven zijn we net een week verhuist, en als je er dan eindelijk in woont ga je natuurlijk overal nog extra kritisch naar kijken, maar er valt werkelijk waar niets op het stucwerk aan te merken. Zelfs van onze andere leveranciers en aannemers worden er complimenten gegeven over het strakke stucwerk!

Wings en Tengs

Voor onze nieuwbouw woning hebben we gekozen voor het pakket Pleister&Verf. Vanaf begin tot eind perfect contact gehad met Wandgrimeurs. De mannen beginnen al om 6:00 uur in de ochtend dus zorg er... Voor onze nieuwbouw woning hebben we gekozen voor het pakket Pleister&Verf. Vanaf begin tot eind perfect contact gehad met Wandgrimeurs. De mannen beginnen al om 6:00 uur in de ochtend dus zorg er wel voor dat je op tijd je nest uit komt om de sleutel te overhandigen :).

Tijdens de werkzaamheden van Wandgrimeurs heb ik een electricien bij moeten halen voor het infrezen van 2 extra leidingen. Hij heeft per ongeluk een hoekprofiel geraakt, waardoor de hele hoek er niet meer uitzag (Zijkant afgebrokkeld + flinke scheuren) We hebben wat fotos’s naar Sven gestuurd van de schade en dat was voor hun geen probleem. Nou inderdaad, niets meer van te zien perfect strak hersteld.

De mannen werken zo hard dat ze zelfs een dag eerder klaar waren dan gepland. Dat kwam waarschijnlijk door de versnaperingen die we daar achtergelaten hebben, waardoor ze een energie boost hebben gehad.
Dus de tip van de dag is: laat wat lekkers voor de mannen achter voor een nog snellere oplevering :).

Tijdens de oplevering hebben we met Stephan de woning doorlopen. Hij geeft hij ook gelijk wat tips&tricks bij schade. Een emmertje verf laten ze achter, mochten we toch nog iets willen aantippen. Mijn vrouw die heel kritisch kan zijn heeft ook een inspectie uitgevoerd. Ook zij vond het prachtig. De enige opmerking van haar was dat ze een paar mini spetters had gevonden op de zwarte scharnieren.

Oja en dank jullie wel Wandgrimeurs voor de 2 zonnebrillen en de fles wijn. De muren zijn zo wit dat we nu standaard met zonnebrillen in huis lopen :).

Het eindresultaat: Alle wanden + plafond Glad, strak en wit. Wij zijn er super blij mee! Wij kunnen Wandgrimeurs van harte aanbevelen. Bedankt Wandgrimeurs en tot de volgende keer.

Anna

Een geweldige ervaring, ik raad wandgrimeurs aan iedereen aan!

Jens

Erg prettige communicatie gehad door het hele traject heen. Sven stond altijd klaar voor beantwoording van vragen en om zorgen weg te nemen. En tijdens de werkzaamheden had ik een direct lijntje via... Erg prettige communicatie gehad door het hele traject heen. Sven stond altijd klaar voor beantwoording van vragen en om zorgen weg te nemen. En tijdens de werkzaamheden had ik een direct lijntje via WhatsApp met degene die in de woning de boel aanstuurde. Had een klein stukje dat traditioneel gestuct moest worden, naast het pleister & verf pakket, en dat konden ze mooi tegelijkertijd oppakken zodat het qua kosten ook prima te doen was. Ze hebben netjes gewerkt en een ben zeer tevreden met het resultaat.

Roderick

Ons nieuwbouw huis door Wandgrimeurs laten stuken. We zijn erg blij met het eindresultaat; het is echt super strak geworden. Ze werken netjes en laten het huis ook weer netjes achter. Aanrader!