9.8/10
9.8/10

Wim Vergote

Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van de diensten van Wallstars, eerst met een paar vragen die snel beantwoord zijn en mij verder geholpen hebben. Bv. kon ik zelf bepalen welke dag een... Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van de diensten van Wallstars, eerst met een paar vragen die snel beantwoord zijn en mij verder geholpen hebben. Bv. kon ik zelf bepalen welke dag een levering plaats zou vinden. Vervolgens mijn eerste bestelling gedaan, die zorgvuldig geleverd is en op 5 minuten in elkaar is gestoken. Precies zoals ze beloofd hadden, mooi resultaat !

Angesh Sewsahai

Mooi en goed materiaal, direct persoonlijk contact en super snelle levering!

R. Holtman

Besteld, Armen lighthouse panorama. (204x68)
In goede orde ontvangen, is ook goed ingepakt, de lijst is zo ingepakt dat er geen beschadigingen kunnen ontstaan.
Makkelijk en simpel in...
Besteld, Armen lighthouse panorama. (204x68)
Makkelijk en simpel in elkaar te zetten en ophangen is zo gedaan.
Zeker een aanrader.

Kwaliteit doek en lijst. De lijst past perfect en is erg goed afgewerkt.
Ophangsysteem is erg fijn, hangt altijd recht op deze manier.
Verpakking voor te verzenden is goed samengesteld...
Kwaliteit doek en lijst. De lijst past perfect en is erg goed afgewerkt.
Ophangsysteem is erg fijn, hangt altijd recht op deze manier.
Verpakking voor te verzenden is goed samengesteld zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan.

De info over verloop order kan beter. Ligt aan order bedrijf trouwens.
Volgens site wordt de levering tussen 9;00 en 18:00 uitgevoerd, dit kan tegenwoordig toch wel specifieker.

Paul Waanders

Net gisteravond ons bestelde doek opgehangen (120 x 180 cm) en het staat niet alleen fantastisch maar het is ook een supereenvoudig maar degelijk systeem! De service en communicatie is persoonlijk... Net gisteravond ons bestelde doek opgehangen (120 x 180 cm) en het staat niet alleen fantastisch maar het is ook een supereenvoudig maar degelijk systeem! De service en communicatie is persoonlijk en helder en past bij de kwaliteit van het systeem. De website is prima maar er kan veel meer dan op de website staat aangegeven, je kunt elke (rechtenvrije) foto laten printen die je maar wil en dat komt niet zo naar voren vinden wij, vandaar "maar" 4 sterren!

- Heldere communicatie
- Degelijke materialen
- Alles is mogelijk!

Op de website lijkt het of je alleen de getoonde foto's kunt laten afdrukken, wij vonden het minder duidelijk dat je in principe alles kunt laten afdrukken, ook eigen of stock foto's!

Lisette / Holland Innovative

Prachtig doek, waarvoor we zelf de foto mochten uitzoeken! super!

persoonlijke communicatie
snelle levering

praktijk Jan de Boef

Ben met Wallstarts in contact gekomen via het internet.
Ben met Wallstarts in contact gekomen via het internet.
Heb een zeer positieve ervaring, en zijn zeer klantvriendelijk. heb het doek eerst laten plaatsen via een foto en dat was een goede impressie van hoe het er in 't echt zou gaan uitzien, erg handig!!

De reactiesnelheid is bijna vrijwel direct en komt zeer deskundig over.
het geeft mij de mogelijkheid om weldra wat meer doeken te bestellen.

Karin

Prettige communicatie, zowel per mail als telefonisch. Deskundig advies m.b.t. de afmeting van het doek. Mark denkt echt met je mee en geeft alle informatie die je nodig hebt om tot een juiste keuze... Prettige communicatie, zowel per mail als telefonisch. Deskundig advies m.b.t. de afmeting van het doek. Mark denkt echt met je mee en geeft alle informatie die je nodig hebt om tot een juiste keuze te komen. Wallstars kan een impressie maken op een ingestuurde foto van je wand, dat geeft meteen een hele goede indruk hoe het eruit komt te zien en daardoor durf je de gok te wagen. Het doek en frame zijn allebei erg mooie kwaliteit. Ben super blij met het moderne en strakke resultaat.

Persoonlijke aanpak. Communicatie. Kwaliteit. Hulp, advies en belangstelling zowel voor als na de verkoop!

Misschien op de website iets uitgebreider het verschil beschrijven tussen de verschillende ophangsystemen van de frames, met foto's er bij hoe de frames aan de wand bevestigd worden.

Marie-Louis van brussel

Mooie site, zeer vriendelijk personeel. Denken met je mee en geven advies. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen!

Zeer klantvriendelijk
Goede service
Denken met je mee, geven advies

Patricia Tomasowa

Resultaat was overeenkomstig onze verwachtingen, heel erg mooi.
Zeer goede en snelle communicatie met bedrijf.

Goede en snelle communicatie met bedrijf
Bedrijf is zeer Behulpzaam
Goede kwaliteit doek en lijst
Goede website

Jellylab Concept & Design

Erg fijne service en het systeem van de doeken is super! Dit kan iedereen in elkaar zetten.

De service! Er wordt goed meegedacht en de communicatie is via korte lijnen.

Volgens mij verloopt alles soepel.