9.8/10
9.8/10

Nico Verbaan

Eenvoudig bestelproces. Goede communicatie tijdens leverproces. Uitstekend materiaal. Gemakkelijke handleiding. Schitterend resultaat.

Zie bovenstaande

van Ras

Is een ruime keuze.
Simpel te monteren

Ze hebben verschillende standaard maten.

Geen.

Sheila

In één woord super. Het doek en de service. Prachtige afwerking en kwaliteit. We hebben een groot doek van 3.25x1.80
Als eenmaal het frame hangt is het doek supersnel gemonteerd. Kan het...
Als eenmaal het frame hangt is het doek supersnel gemonteerd. Kan het iedereen aanraden.

M.S.

Duidelijke website. Goede hulp en advies bij vragen over gebruik alternatieve of eigen afbeelding.

Snelle reactie; meedenkend; duidelijke info over mogelijkheden en levering; mooie kwaliteit doek; handig systeem.

Leo Liethof

Mijn ervaring met Wallstars is zeer goed,had een vraag over de lijst en de zelfde dag nog antwoord gekregen.Heb toen eerst 1 doek besteld en 5 dagen later in huis zag er geweldig uit,zo goed dat ik... Mijn ervaring met Wallstars is zeer goed,had een vraag over de lijst en de zelfde dag nog antwoord gekregen.Heb toen eerst 1 doek besteld en 5 dagen later in huis zag er geweldig uit,zo goed dat ik er 2 bij heb besteld.

Mooie website staat alles heel duidelijk op niks mis mee.

Nee.

Zeer tevreden klant

Na lange tijd zoeken naar 'iets speciaals' voor aan de muur bij Wallstars terecht gekomen. Keuze uit vele foto's en mocht je toch iets anders willen kan dit ook nog! Goede hulp en advies bij de... Na lange tijd zoeken naar 'iets speciaals' voor aan de muur bij Wallstars terecht gekomen. Keuze uit vele foto's en mocht je toch iets anders willen kan dit ook nog! Goede hulp en advies bij de bestelling, zelfs een impressie toegestuurd gekregen van hoe het er ongeveer uit komt te zien. We twijfelden een beetje over de maat, maar mbv de impressie en advies gelukkig de juiste keuze gemaakt.
Goede en snelle levering, alles zat veilig verpakt. We hadden het frame snel in elkaar zitten en ook het doek paste perfect en was niet moeilijk er in te krijgen (als je direct de gebruiksaanwijzing leest en dus begint met de hoeken). De lichte vouwen in het doek waren direct weg. Bij het ophangen goed uitmeten dat het geheel goed waterpas komt te hangen en klaar!! Wij genieten van onze prachtige kunst aan de muur :)

Medewerker van Wallstars was echt geïnteresseerd en gedreven om ons aan het juiste doek te helpen! Heel fijn!
Ook na levering nog geïnteresseerd in het resultaat en vriendelijke mail gekregen

In het begin wel getwijfeld omdat we in eerste instantie geen mogelijkheid hadden om een voorbeeld te kunnen zien. Nu heerlijk genieten van ons prachtige resultaat

Colette

Mooi doek en prachtige kleuren

Jeanluc

Bijzonder product. Uitstekend afgewerkt. Doek met hoge kwaliteit. Eerlijke en juiste informatie. Vlotte en klantvriendelijke communicatie. Beter kan niet!

Het frame is super! Zeer zuiver gesneden hoeken. Gemakkelijke montage. Look vh doek is top. Het matte effect is subliem.

Cor Schilperoord

Een zeer mooi product, een prettige en goede service. Aan te bevelen voor iedereen die iets moois aan de muur wil en goed geholpen wil worden.

Patrick

Uitstekende service!!!

Bizar goede service en communicatie en duidelijkheid over de installatie van je doek.

Een hele kleine tip maar wel zeer belangrijk. In mijn visie dan:

Beter binnenin de doos verpakken.
Aluminium lijst zit alleen in t midden met tape vast
Ik zou m echt beter...
Een hele kleine tip maar wel zeer belangrijk. In mijn visie dan:

Beter binnenin de doos verpakken.
Aluminium lijst zit alleen in t midden met tape vast
Ik zou m echt beter verpakken met wat piepschuim en fleece spul erin of iets dergelijks