9.8/10
9.8/10

Lisette

Mooie site met prachtige afbeeldingen

Super tevreden, goede service bij vragen, je stelt een vraag en het wordt snel en duidelijke beantwoord!
Prachtig doek besteld een eyecatcher aan de muur ben er erg blij mee

De heus

Prima ervaring word goed op de hoogte gehouden

Nathaly v.d. Weide

Snekle service !

Er wordt meegedacht over de bestelling, als voorbeeld; doek besteld maar vergeten het frame mee te bestellen. Daarover kreeg ik direct een mail of ik dat mogelijk vergeten was. Gelukkig maar anders... Er wordt meegedacht over de bestelling, als voorbeeld; doek besteld maar vergeten het frame mee te bestellen. Daarover kreeg ik direct een mail of ik dat mogelijk vergeten was. Gelukkig maar anders zat ik nu met alleen het doek. Er wordt dus meegedacht ..top!

Niets, mocht je vragen hebben kan je altijd mailen. Of je kijkt op de verkoopsite of youtube hoe je het geheel in elkaar moet zetten.

Mazars Paardekooper Hoffman

Snelle en goede en vooral vriendelijke service

Super snelle service, ook goede reactie op vraag of er een doek in zwart wit geleverd kon worden daar het niet op de site aan te geven was.

iets betere uitleg (geloof dat daar al aan gewerkt wordt) over hoe het doek in het frame moet.

Henny Jacot

Het was een bestelling voor het buitenland en een medewerker van Wallstars heeft ons meerdere keren heel goed geholpen, waaronder bij het terugstorten van een dubbele betaling, dus wij hebben volop... Het was een bestelling voor het buitenland en een medewerker van Wallstars heeft ons meerdere keren heel goed geholpen, waaronder bij het terugstorten van een dubbele betaling, dus wij hebben volop vertrouwen in dit bedrijf en zullen het vaker gaan gebruiken!

We hebben in totaal drie doeken besteld, twee normale en een doek met led verlichting, hoewel die met de verlichting veel duurder is, is het een echte aanrader, heel mooi en apart. Wel een dimmer... We hebben in totaal drie doeken besteld, twee normale en een doek met led verlichting, hoewel die met de verlichting veel duurder is, is het een echte aanrader, heel mooi en apart. Wel een dimmer erbij bestellen anders wordt het misschien te overheersend in de ruimte.

De uitleg over de verschillende frames, ophangsystemen en wat foto's van de binnenkant ledframes op de site.

Lan

Snelle levering, snelle service en binnen no time hangt het doek, super!

Het frame is snel en makkelijk in elkaar te zetten en ook het doek is makkelijk in het frame te plaatsen. Daarnaast reageert de klantenservice binnen recordtijd op vragen, heel erg fijn! Een heel... Het frame is snel en makkelijk in elkaar te zetten en ook het doek is makkelijk in het frame te plaatsen. Daarnaast reageert de klantenservice binnen recordtijd op vragen, heel erg fijn! Een heel goede eerste ervaring met Wallstars en ik vermoed dat het zeker niet de laatste zal zijn!

Het was mij niet duidelijk hoe de wall mount werkt, maar ik werd daar zeer snel bij geholpen. Ik geloof dat het al op de planning staat om de handleiding voor het ophangen van het doek mee te leveren.

danny toonen

Via internet een doek besteld bij Wallstars. Via de website krijg je een goed idee wat je in huis haalt. Je hebt voldoende keuze en de foto's zijn erg fraai. Wij hebben gekozen voor een afbeelding... Via internet een doek besteld bij Wallstars. Via de website krijg je een goed idee wat je in huis haalt. Je hebt voldoende keuze en de foto's zijn erg fraai. Wij hebben gekozen voor een afbeelding van "Antelope Canyon". Het frame is gemakkelijk te monteren en het doek, dat van hoge kwaliteit is, past perfect. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat, precies wat we zochten!

buitengewoon mooi en gemakkelijk systeem en een doek van goede kwaliteit. Het doek is gemakkelijk te vervangen, waardoor je kunt variëren.

Levertijd zou iets sneller kunnen, maar was binnen de aangegeven tijd van 7 werkdagen.

Annette Hofmann

Wij zijn super tevreden, de doeken zijn prachtig en staan super mooi

mooie doeken (motief, kleurgebruik).

PRO-CURE

Prima; communicatie perfect, levering goed en mooi product.

Kwaliteit

Rianne Oorthuis

Een uitstekende ervaring, snel geleverd en een waanzinnig mooi product.

Prachtige product! Snelle levering en goed op de hoogte gehouden per email.