9.8/10
9.8/10

Alex Barnas

Duidelijke website, goede afhandeling bestelling en een prachtig schilderij van top kwaliteit!

Kwaliteit

Nico Knapen

Goed.

Ruime keus uit doeken.

Beschrijf muurbevestiging voor ophanging. Ook bevestiging aan schilderij.

Albert Kaal

Voor het eerst een doek besteld en ik moet zeggen dat de kwaliteit van zowel het frame als het doek prima is.
Het in het frame bevestigen van het doek ging me niet zo goed af, was lastiger dan in het filmpje. Althans voor mij, misschien dat een ander daar minder moeite mee heeft. Het doek hangt en het ziet er fantastisch uit.

De snelle reactie op een vraag per email is uitstekend.

Leslie

Prachtig canvas, een echte blikvanger in onze woonkamer! Simpel te monteren en handig dat je kan veranderen van doek.

Makkelijk en heel veel keuze!

Gert-Jan Bouwman

Positieve ervaring. Snelle reactie op vragen en uiteindelijk ook een mooi product ontvangen.

De snelle reactie op vragen.

Het wijst op zich zichzelf, maar wanneer alles uit de doos komt heb je eerst even iets van " en nu ? " Een korte handleiding zou misschien een toevoeging kunnen zijn.

Frans

Geweldig bedrijf! reageren snel en leveren uitstekende artikelen af.

E.Westers

Snelle reactie en snelle levering.

Een Foto gevraagd die niet op de website stond. Binnen een dag een mail dat er een goede foto van het schilderij gevonden is. de bestelling daarna spoedig in huis

de uitleg van het frame plaatsen bij het wandvast systeem is niet duidelijk. met logisch nadenken lukt het wel.

Sander

Online gevonden en de simpele methode van het doek spannen in het bijgeleverde aluminium frame sprak mij aan.

Kwaliteit. De kleuren komen goed uit. In een week geleverd. Eenvoudig te monteren.
Het doek was in de lengte (240cm) ietsjes kleiner dan het frame (3 cm) maar dat bleek geen enkel probleem aangezien het makkelijk oprekt en daardoor zit het strak in de lijst.

Verzend status / track & trace zou prettig zijn.

H.van der Wal

Heel simpel: wat op de site staat klopt

zo doorgaan

Raymond de Vogel

Op basis van een eigen foto werd een prachtige wanddecoratie geleverd. Werd goed en snel met je mee gedacht om tot een optimaal resultaat te komen. Hoge kwaliteit van zowel het doek als het... Op basis van een eigen foto werd een prachtige wanddecoratie geleverd. Werd goed en snel met je mee gedacht om tot een optimaal resultaat te komen. Hoge kwaliteit van zowel het doek als het ophangframe.
Raymond de Vogel

Het komen tot de juiste uitsnede van mijn foto voor de wanddecoratie. op basis van een goed contact en snelle reactie op mijn vragen.

Mijn tip voor mensen die niet zo technisch zijn bij het ophangen van het wandvast frame is een instructie voor het aanbrengen van de ophangbeugels met stelschroeven. Overigens in tegenstelling tot... Mijn tip voor mensen die niet zo technisch zijn bij het ophangen van het wandvast frame is een instructie voor het aanbrengen van de ophangbeugels met stelschroeven. Overigens in tegenstelling tot de bijgeleverde handleiding zaten er geen meegeleverde pluggen en schroeven bij.