9.8/10
9.8/10

greta streulens

Heel klantvriendelijk bedrijf. Antwoord op je vragen via mail komen vrij snel binnen. Meestal binnen de 24 uur.
Simmulaties van de kader in je interieur zijn een pluspunt. Op die...

Simmulaties van de kader in je interieur zijn een pluspunt. Op die manier moet je er zelf niet aan beginnen :-).
Beoordeling over eigen foto's zijn klaar en duidelijk.
Makkelijk in elkaar te steken kader en snelle levering!
Zeer tevreden klant!

de simulaties zijn een sterk punt + de eigen gekozen afmetingen.
Het feit dat je het doek kan veranderen is ook geweldig.

Geen.

Anne

Erg klantvriendelijk. Zijn goed in maatwerk; twee wanden in een kantoorpand volledig gevuld met mooie wandstickers.

Ze denken erg goed mee met de wensen van de klant. Ook als je een plaat wil die niet op de site staat, is het mogelijk.

De eerste wandstickers waren verkeerd gemeten, waardoor het gehele proces wat langer duurde. Is echter wel goed opgelost.

Rosie van Baalen

Wallstars heeft een goede klantgerichte begeleiding bij de keuze en technische verwerking van de wensen van de klant wat betreft de uitvoering van het fotodoek, het ophangframe en het transport. Het... Wallstars heeft een goede klantgerichte begeleiding bij de keuze en technische verwerking van de wensen van de klant wat betreft de uitvoering van het fotodoek, het ophangframe en het transport. Het resultaat is prachtig en van een goede kwaliteit.

Je kunt voor dat je iets bestelt, gemakkelijk advies inwinnen over de mogelijkheden van je fotodoek wens. Het product dat zij leveren is bijzonder mooi en degelijk. Zij maken van jouw foto een... Je kunt voor dat je iets bestelt, gemakkelijk advies inwinnen over de mogelijkheden van je fotodoek wens. Het product dat zij leveren is bijzonder mooi en degelijk. Zij maken van jouw foto een pronkstuk aan de muur.

Geen.

Lotus-Care

Prachtige doek, goede service!

Cobi

In één woord: geweldig!

Wij hebben een eigen foto laten vergroten naar 120x180 cm en waren bang dat de foto wazig zou worden, maar dat is absoluut niet het geval. De foto is op doek erg scherp.
We waren ook erg blij...
We waren ook erg blij met de foto-impressie. Dit geeft een heel goed beeld van hoe het in werkelijkheid wordt. Echt een aanrader voor twijfelaars ;-)
Constructie is stevig en makkelijk in elkaar te zetten.

Niet echt. Het is jammer dat je geen voorbeelden in het echt kunt zien, maar wij zijn wel heel goed geholpen via de telefoon en per mail.

Rex Tijs

Zocht voor twee kale wanden een mooie opvulling en kwam via de site op twee voorstellingen die ik heb besteld op groot formaat de montage was via de vaste lijsten een fluitje van een cent.

Strakke maatvoering en levering volgens afspraak

Zou het even niet weten

Compact Video

Echt enorm tevreden over onze “Wallstar”
Zelfs voor iemand met 2 linkerhanden goed in elkaar te zetten.
Wat mij ook positief verraste is dat het doek enorm geluid dempt. Heerlijke...
Echt enorm tevreden over onze “Wallstar”
Zelfs voor iemand met 2 linkerhanden goed in elkaar te zetten.
Wat mij ook positief verraste is dat het doek enorm geluid dempt. Heerlijke bijkomstigheid zodat je elkaar beter kunt verstaan in ruimtes met harde vloeren.

Groet, Leo Moerland.

Werkt ook geluid dempend!!

Wij deden het doek in eerste instantie verkeerd om in.

Liesbeth

Prettige communicatie, goed advies, fijne samenwerking met een prachtig eindresultaat!

Goede en snelle communicatie en ze kennen hun product.

Die kan ik niet bedenken.

Van den Bos

Zeldzaam wat een klantvriendelijk mail en telefonisch contact, en ook nog snel. De kennis en het meedenken, het uiteindelijke advies om onze eigen gemaakte foto in te lijsten was zo vakkundig en... Zeldzaam wat een klantvriendelijk mail en telefonisch contact, en ook nog snel. De kennis en het meedenken, het uiteindelijke advies om onze eigen gemaakte foto in te lijsten was zo vakkundig en bovenal een eerlijk advies! Het uiteindelijke resultaat was dan ook verbluffend! Kortom...Wallstars is echt een aanrader wij komen zeker terug!

Zeer vakkundig en zeer goeie kennis op alle fronten, snelle reacties en meedenken met de klant en bovenal zeer klantvriendelijk. Alle beloftes en verwachtingen zijn waargemaakt. Top!

Blijf Doorgaanvmet deze kwaliteit, klantvriendelijkheid en kennis

Zobke de Bobke

Fantastische service! Snelle levering, geen mankementjes.
Aanrader.