9.8/10
9.8/10

Richard Hooglander

Goede kwaliteit met een uitstekende service.

Uitstekende klantenservice, vragen worden per e-mail op zeer korte tijd beantwoord.

track en trace iets eerder versturen zodat je een dag van te voren al weet dat het bezorgt wordt.

feys

Zeer tevreden over produkt,leveringstermijn is net iets te lang .

Leveringstermijnen moeten toch korter kunnen.

Yvonne

Voor het eerst een doek besteld en ben er super blij mee. Duidelijke beschrijving voor het frame en ontzettend klantvriendelijk!

Een hele duidelijke website! Met een snelle levertijd en een prachtig product. De hoeksteunen ontbraken helaas in het pakket, maar na een telefoontje was dit direct geregeld en had ik ze de volgende... Een hele duidelijke website! Met een snelle levertijd en een prachtig product. De hoeksteunen ontbraken helaas in het pakket, maar na een telefoontje was dit direct geregeld en had ik ze de volgende dag al in huis. Klantvriendelijkheid was uitstekend!

Dennis

Prima! Zeer mooi product!

Echt een schitterend doek. Leuk dat het mogelijk is om de doeken te vervangen.

Levering was prima op tijd. Toch goed om de klanten even te informeren over de voortgang van de bestelling (zeker omdat dit een beetje de gewoonte is bij alle andere webshops).

Sheila de Boer

Goede service en snelle bezorging! Mijn bestelling was prachtig mooi. Een aanrader!!

Contact ging heel vlot. En zeer tevreden met mijn bestelling!

R. Siers

Mark van Wallstars weet waar hij over praat en is een gedreven persoon welke probleemoplossend denkt. Totaal niet het gevoel dat je een nummer bent, maar echt zijn klant centraal stelt.
Top!

sterkste punt is de communicatie, zelfs na kantoortijden! Erg netjes en heldere communicatie

NVT!

Sandra

Mooie site, met heel veel keus en het geleverde product is van zeer goede kwaliteit.

De kwaliteit van het product is zeer goed. Er zat een duidelijke beschrijving bij hoe het schilderij gemonteerd moest worden.

n.v.t.

Elly

Super, de foto die we aangeleverd hadden was niet scherp genoeg. Maar we hebben veel hulp gehad om.de voor ons juiste foto op doek te krijgen. Dus veel aandacht voor de klant. En een snelle... Super, de foto die we aangeleverd hadden was niet scherp genoeg. Maar we hebben veel hulp gehad om.de voor ons juiste foto op doek te krijgen. Dus veel aandacht voor de klant. En een snelle levering. Waarvoor onze hartelijke dank.

Behulpzaam indien.nodig. Ik vind dit n sterk punt.

Webloyalty Nederland

Wallstars heeft ons kantoor op een geweldige manier verfraaid met een prachtige afbeelding van Amsterdam.
(Deze afbeelding staat momenteel ook op de wallstars website)
Op het moment...
(Deze afbeelding staat momenteel ook op de wallstars website)
Op het moment van schrijven sneeuwt het hier in Amsterdam. een prachtig contract met de blauwe Amsterdamse hemel van het Wallstars doek.

De communicatie met Wallstars is al die tijd optimaal geweest en de heren die het vinyl geplaatst hebben, hebben absoluut vakwerk afgeleverd.
Ik raad eenieder aan zijn of haar kantoor ook te...
Ik raad eenieder aan zijn of haar kantoor ook te verfraaien met zo'n mooie wanddecoratie.

Heel subtiel is ook het gegeven dat op de foto geen mensen staan; zelfs nummerborden van auto's zijn weggehaald. Op zo'n manier waardeert Wallstars de privacy. Zeer attent.

Lisette

Mooie site met prachtige afbeeldingen

Super tevreden, goede service bij vragen, je stelt een vraag en het wordt snel en duidelijke beantwoord!
Prachtig doek besteld een eyecatcher aan de muur ben er erg blij mee