9.8/10
9.8/10

Zobke de Bobke

Fantastische service! Snelle levering, geen mankementjes.
Aanrader.

Marc Janssen

Top service, prima kwaliteit en snelle levering!

Top service, prima kwaliteit en snelle levering!

Nico

In eerste instantie vonden we voor onze situatie niet 'het perfecte plaatje', maar werden door Mark op ideeën gebracht en uiteindelijk hebben we toch de juiste keuze gemaakt. Het resultaat is... In eerste instantie vonden we voor onze situatie niet 'het perfecte plaatje', maar werden door Mark op ideeën gebracht en uiteindelijk hebben we toch de juiste keuze gemaakt. Het resultaat is verbluffend mooi geworden. Het ophangframe is simpel in elkaar te zetten en is oerdegelijk. Het doek spant goed en strak in het frame.

Zeer goede begeleiding en snelle reacties op mailtjes.

Kunnen niets bedenken

Manon Oomen

Heel tevreden; duidelijke informatie via site, leveren volgens afspraak

Duidelijke informatie online; mn mbt de frames

Katja Verdonck

Zeer correct en goede service. Fantastisch product. Een echte aanrader!

Goede opvolging. Snelle levering.

Joop

Ruime collectie, schappelijke prijs en vlotte service.

Silja

Super snelle en professionele service! Schitterend resultaat.

Wim Corten

We waren op zoek naar een poster voor onze kelder die veel groter moest zijn dan we ergens anders vonden. Bovendien zitten er een hoop zeer mooie foto's in hun catalogus zodat de keuze voor het... We waren op zoek naar een poster voor onze kelder die veel groter moest zijn dan we ergens anders vonden. Bovendien zitten er een hoop zeer mooie foto's in hun catalogus zodat de keuze voor het juiste doek ons toch enkele dagen bezig gehouden heeft. Ondertussen hangt de poster aan de muur en is een echte eye catcher geworden in de kelder. We ontbraken bij de levering de schroeven voor het bevestiging van het frame. We hebben dit direct gemeld en de volgende dag waren deze al geleverd. We zijn volop tevreden van onze aankoop.

Kwaliteitsvol product en bovendien een snelle en correcte afhandeling van onze bestelling.

Rin van Dijk

Kan alleen maar zeggen dat ik zeer positief ben over het gehele proces. Vooral de snelle beantwoording op mijn e-mails waren verbluffend.
En over het eindproduct ben ik meer dan 100% tevreden.

Zie opmerkingen bij ervaring.

Renske

We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het doek. Er ging iets mis met de bevestiging per email. Hierover gebeld en prima geholpen. De leveringsduur was zoals verwacht. Waarschijnlijk gaan we nog... We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het doek. Er ging iets mis met de bevestiging per email. Hierover gebeld en prima geholpen. De leveringsduur was zoals verwacht. Waarschijnlijk gaan we nog een mooie canvas bestellen voor een andere muur in onze woonkamer.

Prettig persoonlijk contact.

Leveringstijd mag wat duidelijker vermeld worden, deze zag ik pas tijdens het bestellen.

Er was iets mis gegaan met de bevestiging per email (niet ontvangen).