9.8/10
9.8/10

Jackie Voogdt

Dankzij de goede service kon ik eerder mijn mooie fotodoek ontvangen zodat ik hem voor het weekend aan mijn witte lege muur kon hangen. Mijn familie dacht dat ik gek was om zone duur 'schilderij' te... Dankzij de goede service kon ik eerder mijn mooie fotodoek ontvangen zodat ik hem voor het weekend aan mijn witte lege muur kon hangen. Mijn familie dacht dat ik gek was om zone duur 'schilderij' te bestellen. Maar doen dit aan de muur hing vonden zij en ook zeker ik het resultaat verbluffend! Prachtig! Dat is het geld zeer zeker waard. Onze woonkamer is nu echt af!

Goede persoonlijke service!

Misschien een idee om wit of zwart als frame kleur te kunnen kiezen. En niet alleen grijs/zilver zoals het nu is.

Pierrre

Perfect : hulpvaardig en snel bij aanpassen eigen foto, flexibel om klantenwens in te vullen . Goede kwaliteit en die frames zijn erg fraai

Zeer goede service

Marco de Zoete

Goed product, snelle levering en fraai resultaat. Zeer tevreden!

Slim product!

Yvonne

Prachtige foto's, echt een aanwinst voor in huis!

Super service, snel en duidelijk antwoord. Ook bij vragen wordt uitgebreid de tijd genomen om deze te beantwoorden.

Benny

Perfect!
Eerst gevraagd voor een impressie wat zeer volgde.
Daarna de bestelling geplaatst en steeds op de hoogte gehouden ivm de levering.
Snel reactie indien je vragen hebt Perfect!
Eerst gevraagd voor een impressie wat zeer volgde.
Daarna de bestelling geplaatst en steeds op de hoogte gehouden ivm de levering.
Snel reactie indien je vragen hebt
Kortom TOP

Goede en complete uitleg.
Bijna meteen reactie bij vragen

E Gerritsen

Prima site voldoende keuze en goed product. Een sieraad voor aan de muur.

Bij het versturen was een gedeelte van het pakket verloren geraakt, dit is door Wallstars prima opgepakt en goed gecommuniceerd met de klant. Hele goede service. Zelfs op zaterdag zijn ze bereikbaar.

Ga zo door !

Ton vette

Hele goede ervaring met Wallstars
Klantvriendelijk,bij een vraag snel antwoord.
Heel mooi product,snel geleverd en heel goed verpakt.
Is snel in elkaar gezet met het...
Hele goede ervaring met Wallstars
Klantvriendelijk,bij een vraag snel antwoord.
Heel mooi product,snel geleverd en heel goed verpakt.
Is snel in elkaar gezet met het Ophangframe .
En het resultaat als het aan de muur hangt is geweldig!!

Laura

We zijn heel erg tevreden. Super snelle levering, hele mooie kwaliteit en persoonlijk contact!

kwaliteit en service

H Tonnon

Uitstekende ervaring, Wallstars heeft voor ons afspraak gemaakt voor het bezichtigen van een voorbeeld.
In de showroom van een autodealer hing een heel mooi panorama van Rotterdam,
Dit...
In de showroom van een autodealer hing een heel mooi panorama van Rotterdam,
Dit heeft ons doen besluiten tot aanschaf over te gaan.

Prima snelle communicatie

Chris

Ik heb een doek en ophangsysteem gekocht. Snel geleverd. Bij een vraag binnen een paar minuten antwoord. Goed ingepakt en makkelijk te monteren. De kwaliteit vind ik verbluffend goed. Prachtige... Ik heb een doek en ophangsysteem gekocht. Snel geleverd. Bij een vraag binnen een paar minuten antwoord. Goed ingepakt en makkelijk te monteren. De kwaliteit vind ik verbluffend goed. Prachtige scherpe print en het geheel voelt stevig aan.

Kwaliteit en service.

Geen.