9.8/10
9.8/10

Hilbrand

Inmiddels hangt het doek bij ons 3 jaar, en het is nog immer prachtig van kleur en strak gespannen. Geweldige kwaliteit! We gaan een nieuw doek bestellen om weer en “fris” beeld te hebben. De... Inmiddels hangt het doek bij ons 3 jaar, en het is nog immer prachtig van kleur en strak gespannen. Geweldige kwaliteit! We gaan een nieuw doek bestellen om weer en “fris” beeld te hebben. De bestaande gaat niet weg, we kunnen straks afwisselen.

Joyce

Uitgebreide info op website en via email contact. Eindresultaat is prachtig en simpel te bevestigen.

Ad Braam

Zeer goede ervaring met Wallstars. Eerst een sfeerimpressie laten maken met goed advies over de grootte van het fotopaneel. Later nog e-mail en telefonisch contact gehad over mogelijke schilderijen... Zeer goede ervaring met Wallstars. Eerst een sfeerimpressie laten maken met goed advies over de grootte van het fotopaneel. Later nog e-mail en telefonisch contact gehad over mogelijke schilderijen die niet op de website staan en over de akoestische demping van het fotopaneel. Is uiteindelijk 'meisje met de parel' van Vermeer geworden in het formaat dat door Mark was aangeraden (105 bij 120). Bij het luisteren naar muziek is de akoestische demping uitstekend. Geen reflectie meer van de muur vlak achter de luisterplaats.

zeer behulpzaam bij keuze fotopaneel zowel qua grootte als akoestische demping.

Monique Bergman

Super !
Een mooi product van een sympathiek bedrijf

Prachtige kleuren

Joyce Vlietstra

Hele snelle levering. Makkelijk telefonisch te bereiken en zeer klantvriendelijk!

Klant vriendelijkheid

Misschien iets meer verduidelijken dat de doek alleen kan worden opgehangen met een frame vd website.

Lenders Chris

Snelle service, overzichtige website, het montagefilmpje heeft echt geholpen en het doek is zelfs nog mooier als op de foto. Het was de eerste bestelling, maar zeker niet de laatste.

Heel gebruiksvriendelijk materiaal. En alles was goed verpakt.

Carola Kok

Zeer vriendelijke informele service. Het eindresultaat is vrijwel niet te onderscheiden van de snel geleverde impressies. Een aanrader!

Praktijk José Welten

Het contact met Mark van Wallstars verloopt heel vriendelijk en vlot.
Het contact met Mark van Wallstars verloopt heel vriendelijk en vlot.
Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het grote doek van 180 x 120 cm. Had niet verwacht dat de kleuren op dit formaat zo scherp zouden zijn. Het doek past heel mooi strak in de lijst. Handig om nog eens te kunnen wisselen. Al met al geen dure investering

Hennie Munsters

Mooi volle kleuren, doek zit perfect strak in de lijst. Echte blikvanger.

Simulaties. Ik heb 3 simulaties gevraagd en zo een goede keuze kunnen maken.

hans van Heeren

Na lang wikken en wegen EN ZEER VELE ADVIEZEN EN SUGGESTIES VAN WALLSTARS; EEN WERKELIJK TOPRESULTAAT IN NO-TIME, WAAR ECHT IEDEREEN TEVREDEN MEE IS !!!!!!!

zeer ruime keus, veel adviezen, veel geduld en vakkennis