9.8/10
9.8/10

Renske

We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het doek. Er ging iets mis met de bevestiging per email. Hierover gebeld en prima geholpen. De leveringsduur was zoals verwacht. Waarschijnlijk gaan we nog... We zijn erg tevreden over de kwaliteit van het doek. Er ging iets mis met de bevestiging per email. Hierover gebeld en prima geholpen. De leveringsduur was zoals verwacht. Waarschijnlijk gaan we nog een mooie canvas bestellen voor een andere muur in onze woonkamer.

Prettig persoonlijk contact.

Leveringstijd mag wat duidelijker vermeld worden, deze zag ik pas tijdens het bestellen.

Er was iets mis gegaan met de bevestiging per email (niet ontvangen).

Nadine

Wij zijn ontzettend tevreden. Er wordt heel goed meegedacht en de communicatie is super. Heel blij met het resultaat!

TOP Medical

Wij kunnen alleen maar zeggen dat we geheel tevreden zijn over jullie! De communicatie verliep vlot. Goed advies gekregen. Jullie denken mee in mogelijkheden. Volgen het proces mee op. En het... Wij kunnen alleen maar zeggen dat we geheel tevreden zijn over jullie! De communicatie verliep vlot. Goed advies gekregen. Jullie denken mee in mogelijkheden. Volgen het proces mee op. En het resultaat is super.

Kwaliteit
Service
Opvolging
Advies

Foto van de prachtige stad Maastricht toevoegen bij jullie steden ;-)

Astrid Brienen

Zeer positief, mooi, makkelijk en origineel.

Verwisselbaar, makkelijk te bevestigen en mooi resultaat. Bestel nu me tweede doek.

Communicatie en commercieel inzicht. Met beperkte korting is de drempel lager om nog een doek aan te schaffen.

Draagkracht Breda BV

Goed persoonlijk contact, oplossingsgericht denken en meedenken

persoonlijke service

100% op orde

Janny Jongedijk

Wij zijn heel erg tevreden over Wallstars. Wat heel erg fijn is , dat je een foto kunt sturen van de muur waar je schilderij komt te hangen. Zo krijg je een goed beeld hoe het er uit komt te... Wij zijn heel erg tevreden over Wallstars. Wat heel erg fijn is , dat je een foto kunt sturen van de muur waar je schilderij komt te hangen. Zo krijg je een goed beeld hoe het er uit komt te zien. Na de bestelling een snelle afhandeling en hierna nog een mailtje van Wallstars of alles naar wens was.

Snelle service en zeer klantvriendelijk.

Rechtsonder aan het schilderij zit een labeltje, ik zou dit er eerst uitknippen maar toen bedachten we dat het er misschien
aan zit voor het wisselen van het doek? Heb dit niet ergens gelezen...
aan zit voor het wisselen van het doek? Heb dit niet ergens gelezen of dit daar ook voor is.

Danny

Mijn (onze) ervaringen met Wallstars zijn positief. Zo krijg je bij een online bestelling, al vrij snel persoonlijk een bevestiging gemaild van een van de Wallstars medewerkers met extra... Mijn (onze) ervaringen met Wallstars zijn positief. Zo krijg je bij een online bestelling, al vrij snel persoonlijk een bevestiging gemaild van een van de Wallstars medewerkers met extra (logistieke) informatie.

Een goede service, advies en instelling; Wallstars streeft ernaar dat haar klanten tevreden zijn over hun aankoop.

Ga vooral zo door ;-)

de Boer

Snelle service en goed product!

Het bladeren door alle afbeeldingen, met daarin de informatie over de verschillende maten gaat makkelijk en snel.

Enny van Arkel

Goede en prettige communicatie, snelle afhandeling en erg mooie doeken. Ik zou Wallstars absoluut aanraden!

Goede communicatie, professioneel, mooie doeken.. ik ben zeer tevreden!

Misschien op voorhand communiceren dat de doeken in een kleinere doos opgevouwen bezorgd worden, want er werd nu gezocht naar grote dozen.

Jackie Voogdt

Dankzij de goede service kon mijn fotodoek eerder geleverd worden. Zodat ik hem al voor het weekend had en dus eerder kon genieten van het prachtige resultaat aan de muur. Onze huiskamer is echt af... Dankzij de goede service kon mijn fotodoek eerder geleverd worden. Zodat ik hem al voor het weekend had en dus eerder kon genieten van het prachtige resultaat aan de muur. Onze huiskamer is echt af nu! Mijn familie vond dat ik gek was om zone duur 'schilderij' te bestellen zijden ze. Tot dat het op de muur hing! Het resultaat wat het uiteindelijk heeft aan de muur is het geld zeer zeker waard. Ik ben er blij mee !

Persoonlijk bericht gehad! Vind ik erg prettig en goed!

Misschien een tip om bijvoorbeeld meerder frame kleuren te kunnen bestellen. Het is nu alles grijs/zilver. Zou leuk zijn als het ook in het wit of zwart kan in de toekomst !