9.8/10
9.8/10

Henny

Alleen maar lof. Vooral voor de erg snelle en erg vriendelijke reacties van Mark. Met het (resultaat van het) doek ben ik ook ontzettend blij.

Ja, de erg snelle en vriendelijke reacties van Mark.

Gerda

Goede kwaliteit

Ondanks dat het een online shop is geven ze goed adviezen en zijn goed en snel bereikbaar

Jammer dat er geen showroom is best spannend voor een doek en frame en akoestische panelen als je het vantevoren niet kan zien

Ria Hubbers

Eigen foto op doek laten zetten, met heel veel goede adviezen van Wallstars.
Geweldige service en heel makkelijk bereikbaar.
Zeer zeker een aanrader.

Persoonlijk contact.

Nick Vleugels

100%, absoluut perfect, ik was op zoek naar een foto die nergens te vinden was/aangepast moest worden, dit was geen enkel probleem, perfect advies, product perfect op tijd en bij afwezigheid bij de... 100%, absoluut perfect, ik was op zoek naar een foto die nergens te vinden was/aangepast moest worden, dit was geen enkel probleem, perfect advies, product perfect op tijd en bij afwezigheid bij de buren afgeleverd, hoge kwaliteit product, goede uitleg, en aardig en behulpzaam personeel. In één woord, perfect.
Hartelijk dank en ik mag iedereen Wallstars aanraden!

Hartelijk dank en ik mag iedereen Wallstars aanraden!

Nul, niks, niets, nada, noppes, niente.

H. Brandenburg

Echt een aanrader om bij Wallstars je doek te bestellen. Er wordt goed met je meegedacht. Bij vragen staan ze je geduldig en vakkundig te woord. Alles wordt in het werk gesteld om de beste kwaliteit... Echt een aanrader om bij Wallstars je doek te bestellen. Er wordt goed met je meegedacht. Bij vragen staan ze je geduldig en vakkundig te woord. Alles wordt in het werk gesteld om de beste kwaliteit te leveren. Alleen maar lof voor Wallstars!

goed advies
snelle levering
prima service

Nee ik ben heel erg tevreden

Wendeline

Goede service en heel uitgebreid meegedacht met onze persoonlijke wensen.

Persoonlijke aandacht

Bernhard

Eenvoudig superb and mooi! Service triple star!
I have never seen such a customer orientated and well working company.
I will come back!

Great individual challenging service

nothing / it is working like a clockwork. Only recommend.

Romy

Super service gericht, dezelfde dag nog reactie op vragen, doek van prachtige kwaliteit en makkelijke instructie filmpjes!

Super service
Snelle reactie op vragen

B. Braam

Wij zijn ontzettend tevreden over de snelle afwikkeling van onze vragen m.b.t. de verschillende frames. De levering was ook ontzettend snel en het monteren komt exact overeen met het... Wij zijn ontzettend tevreden over de snelle afwikkeling van onze vragen m.b.t. de verschillende frames. De levering was ook ontzettend snel en het monteren komt exact overeen met het instructiefilmpje.

Kwaliteit van het doek is echt goed. Wij zijn heel erg tevreden en weten Wallstars te vinden bij een volgende aankoop.

KSG De Breul

Een bedrijf die snel levert en direct hulp geeft als er zich problemen voor doen.

Klantvriendelijk, betrokken en snelle levering.

Heb ze niet, blijf dit zo houden!