9.8/10
9.8/10

Charlotte

We hebben sinds november 2018 een doek van Wallstars. Echt zo gaaf. We krijgen er veel positieve reacties op en vragen over waar het vandaan komt. Van dit fijne bedrijf dus dat meedenkt, snel... We hebben sinds november 2018 een doek van Wallstars. Echt zo gaaf. We krijgen er veel positieve reacties op en vragen over waar het vandaan komt. Van dit fijne bedrijf dus dat meedenkt, snel communiceert en een uitstekende service heeft! We willen een tweede doek en tot onze verrassing zijn er veel nieuwe foto’s aan de collectie toegevoegd. Onze top 3 is weer bijgesteld.

Zeer snel en deskundig advies. Wij hadden advies nodig over ons ophang systeem. Alles hangt strak en mooi.
Heel fijn om een sfeer impressie te kunnen maken.

Ga vooral zo door.

Kees

Snelle en goede service

Snelle reactie na contact

Peter

Onze ervaring met bedrijf is prima!

Wallstars denkt goed met je mee, als je een eigen of een gekochte foto op (groot) doek wilt. Hele korte lijnen en snel contact!

Zeer tevreden over de geleverde doeken. Fijne site en snelle en goede afhandeling van bestelling.

Kwaliteit en deskundige ondersteuning

Jammer dat er geen showroom is.

G Springer

Wij hebben een Wallstars ervaren als een vakkundig en prettig bedrijf om mee te werken.Goede informatie,snelle levering en prima kwaliteit van de producten.

kwaliteit en meedenken met de klant

Die zijn er op dit moment niet

Henny

Alleen maar lof. Vooral voor de erg snelle en erg vriendelijke reacties van Mark. Met het (resultaat van het) doek ben ik ook ontzettend blij.

Ja, de erg snelle en vriendelijke reacties van Mark.

Gerda

Goede kwaliteit

Ondanks dat het een online shop is geven ze goed adviezen en zijn goed en snel bereikbaar

Jammer dat er geen showroom is best spannend voor een doek en frame en akoestische panelen als je het vantevoren niet kan zien

Ria Hubbers

Eigen foto op doek laten zetten, met heel veel goede adviezen van Wallstars.
Geweldige service en heel makkelijk bereikbaar.
Zeer zeker een aanrader.

Persoonlijk contact.

Nick Vleugels

100%, absoluut perfect, ik was op zoek naar een foto die nergens te vinden was/aangepast moest worden, dit was geen enkel probleem, perfect advies, product perfect op tijd en bij afwezigheid bij de... 100%, absoluut perfect, ik was op zoek naar een foto die nergens te vinden was/aangepast moest worden, dit was geen enkel probleem, perfect advies, product perfect op tijd en bij afwezigheid bij de buren afgeleverd, hoge kwaliteit product, goede uitleg, en aardig en behulpzaam personeel. In één woord, perfect.
Hartelijk dank en ik mag iedereen Wallstars aanraden!

Hartelijk dank en ik mag iedereen Wallstars aanraden!

Nul, niks, niets, nada, noppes, niente.

H. Brandenburg

Echt een aanrader om bij Wallstars je doek te bestellen. Er wordt goed met je meegedacht. Bij vragen staan ze je geduldig en vakkundig te woord. Alles wordt in het werk gesteld om de beste kwaliteit... Echt een aanrader om bij Wallstars je doek te bestellen. Er wordt goed met je meegedacht. Bij vragen staan ze je geduldig en vakkundig te woord. Alles wordt in het werk gesteld om de beste kwaliteit te leveren. Alleen maar lof voor Wallstars!

goed advies
snelle levering
prima service

Nee ik ben heel erg tevreden