Vodatent

MB

Afschuwelijk wat vies en slecht onerhouden

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. We willen graag met u in contact komen om uw review te bespreken. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten. Graag wil ik vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch op 0031 (0) 186 820 996 of per mail via info@vodatent.com.

Slaman

Prima tent ,goed ingericht,leuk terrein,mooie omgeving.

Beste Slaman,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Huisman

De tent was super, de “boer” die t terrein beheerde deed zn naam geen eer aan: een echte “botte boer”: stug, onvriendelijk, niet behulpzaam( ik vroeg om extra vuilniszak: hij zei: uw zak is nog niet... De tent was super, de “boer” die t terrein beheerde deed zn naam geen eer aan: een echte “botte boer”: stug, onvriendelijk, niet behulpzaam( ik vroeg om extra vuilniszak: hij zei: uw zak is nog niet vol👎🏻Ik zei: driekwart vol en er zitten stinkende luiers in….) hij liep soms over terrein, groet zn klanten niet etc etc

Beste Margriet,
Beste Margriet,
Bedankt voor je feedback! Hiermee zijn wij in staat om onze dienstverlening te verbeteren. Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Ilse Bruyndonckx

Fantastische week gehad! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Ideale vakantie met kinderen! Leuke, gezellige safaritent en heel netjes! Mss toch ietsje van kastruimte voor kledij voorzien, maar... Fantastische week gehad! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Ideale vakantie met kinderen! Leuke, gezellige safaritent en heel netjes! Mss toch ietsje van kastruimte voor kledij voorzien, maar voor de rest tiptop in orde!

Beste Ilse,
Beste Ilse,

Verlaat

Erg goed

Beste Bianca,

L. Kroon

We hebben een heerlijke week doorgebracht in een safaritent. Genoeg ruimte, in de tent en genoeg rondom de tent. Echt super!
Een paar kleine puntjes voor verbetering zoals iets meer kastruimte...
Een paar kleine puntjes voor verbetering zoals iets meer kastruimte en wat meer haakjes om jassen e.d. aan op te hangen en jullie hadden 5 ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ gekregen.

Beste Kroon,
Beste Kroon,

Muytjens Annette

Een paar dagen in alle rust, langs een rivier in een safaritent met sanitair. Eerlijk gezegd zouden we langer gebleven zijn... Dankzij de zeer vriendelijke baas.

Beste Annette,

Johan

Mooie en ruime tent. Eigen keuken en badkamer is zeer aangenaam. Groot terras met mooi uitzicht. Boeking verloopt vlot.

Jenny

Prima vakantie week gehad. Tentdoek is met vlekken vooral bij kookgedeelte. Alles aanwezig voor een prima vakantie

Beste Jenny,
Beste Jenny,
Team Vodatent

Goede service, alles piekfijn in orde!

Beste Veerle,