Vodatent

Hannelore

Heerlijk in een Safaritent geweest, ook al was het kort. Mooi gelegen, heerlijk groen om je heen. Wel rustig omdat het al september was. Maar alles bij elkaar een super belevenis voor een "ouwetje"... Heerlijk in een Safaritent geweest, ook al was het kort. Mooi gelegen, heerlijk groen om je heen. Wel rustig omdat het al september was. Maar alles bij elkaar een super belevenis voor een "ouwetje" van 68 jaar. Doe ik nog wel een keer. (maar dan met sanitair)

Beste Hannelore,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Peter van doorn/Bommel

5 prachtige dagen mogen verblijven in deze grote ruime en schone safari tent. Raad het iedereen aan

Beste Peter,

B. sanders

De tent opzich was prima, mits je mooi weer hebt anders is deze erg klein van leefoppervlakte. Het grote probleem voor mij was dat er geen opstapje was! 30 x per dag op mis gepakt. Niet alleen om de... De tent opzich was prima, mits je mooi weer hebt anders is deze erg klein van leefoppervlakte. Het grote probleem voor mij was dat er geen opstapje was! 30 x per dag op mis gepakt. Niet alleen om de hoge opstap ( en afstappen) naar het terras te maken waar ik met mijn 1.65m me steeds op moest heisen maar ook de ritsen kreeg ik niet helemaal omhoog omdat ik er gewoon niet bij kan. Dus ook bijvoorbeeld het oprollen van de deur was een probleem, erg vervelend ! Iedere avond en iedere morgen een gevecht met gevaarlijke stunts terwijl ik op de tuinstoelen sta te balanceren....
Ook moet je naar de receptie bellen hoe het gas werkt omdat er geen beschrijving ligt.
De keuken en de badkamer zijn prima en waren ook goed schoon.
Ook fijn om genoeg stoelen te hebben en de camping Goolderheide in Bocholt is helemaal top! Fantastisch zwembad !

anoniem

Prima, geen klagen, snel contact gehad via mail.

Beste heer/mevrouw,
Team...
Beste heer/mevrouw,

Daniel

Zeer slecht en zeer onvriendelijk

Beste Daniel,
Beste Daniel,
Bedankt voor je review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat je verblijf niet naar wens is geweest. We willen graag met je in contact komen om je review te bespreken. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten. Graag wil ik vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch op 0031 (0) 186 820 996 of per mail via info@vodatent.com.

Ilonka

Deze keer erg teleurgesteld, helaas.

Beste Ilonka,
Beste Ilonka,

Bert

Uitstekend verblijf in en om de goed uitgeruste 2 persoons safaritent met eigen sanitair (een luxe als niet fervent kampeerders) Leuk concept en was leuk en gezellig. Enige minpuntje was het niet... Uitstekend verblijf in en om de goed uitgeruste 2 persoons safaritent met eigen sanitair (een luxe als niet fervent kampeerders) Leuk concept en was leuk en gezellig. Enige minpuntje was het niet buiten kunnen zitten tijdens de regenachtige dagen onder het balkonnetje met open ruimte tussen de vloerplanken. Maar ja, wij zijn dan ook geen echte kampeerders.

Beste Bert,

Miranda Schepers

We hebben 2 nachten overnacht in Catsop in een safari tent inclusief toilet. Prachtige basis tent, het luxe van kamperen;alles staat voor je klaar en alles is aanwezig wat je nodig hebt voor... We hebben 2 nachten overnacht in Catsop in een safari tent inclusief toilet. Prachtige basis tent, het luxe van kamperen;alles staat voor je klaar en alles is aanwezig wat je nodig hebt voor kamperen, kwestie van alleen tas uitpakken en lekker relaxen op de veranda. Leuke kleine camping met de aanwezigheid van fruitbomen waar je heerlijk mocht van eten. Ik zeg top.
Goede en snelle service en vriendelijke personeel tijdens telefonisch contact.

Beste Miranda,

Marieke

Goede communicatie, super tent!

Beste Marieke,

Lubbertine

Mooie tent. Prettig en voldoende meubilair erbij.

Beste Lubbertine,
Team...