Vodatent

Jolanda

Gastvrij ontvangst. Heerlijk ruime tent waar alles aanwezig is voor een heerlijke vakantie.

Camping Eefting

Heerlijke week gehad in de safaritent, rustige camping en gastvrij ontvangen door de eigenaren van camping eefting.

Suze ernst

Voor de tweede keer bij Vodatent geboekt en wederom zeer tevreden! Nette compleet ingerichte tent, inclusief sanitair. Met recht kan je dit Glamping noemen! We boeken de volgende keer zeker weer bij... Voor de tweede keer bij Vodatent geboekt en wederom zeer tevreden! Nette compleet ingerichte tent, inclusief sanitair. Met recht kan je dit Glamping noemen! We boeken de volgende keer zeker weer bij Vodatent

Nathan Hak

Toffe Safari tent met relaxte veranda. Buitenleven met faciliteiten zoals een vakantiehuisje (eigen douche, wc en vaste bedden).

S Rochat

Ruime safaritent voor 6 personen.
Complete inrichting en prima bedden.
Voor herhaling vatbaar!

Rianne Blokland

Perfecte safaritent op camping Hendrikswijkje. Coby zorgt perfect dat alles in orde is. De kindjes konden elke avond paard rijden en Coby helpen in de stal. Wat hebben zij en wij genoten!

Thijs Boon

De prijs kwaliteit verhouding van de safaritent is ontzettend goed. Zeer ruim voor 6 personen, ook om buiten te zitten. En sowieso shoutout naar Rudy en José van camping Spineuse voor de goede zorgen

Bianca

Prima, luxe tent. Goede bedden. Veel kastruimte waar je je spullen kwijt kunt.

Cor en Dinie de Boer

Wij hebben 3 overnachtingen in de safaritent gehad. De tent was netjes en ruim genoeg voor ons. De camping ligt in een mooie omgeving (Drenthe) en we hebben goed genoten.