Vodatent

Marianne Janssen v d Wiel

Ik had een safari tent op camping dal van de Mosbeek in Mander
Ik had een safari tent op camping dal van de Mosbeek in Mander
Mooie camping mooie tent volledig ingericht super schoon.Blijf het echt een luxe vinden met eigen toilet en douche vooral als het wat minder goed weer is.

Beste Marianne,
Wat fijn om te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf in een safaritent! We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Schouvorst joeri

Super

Beste Joeri,

majorie wijnands

Correct en eenvoudig benaderbaar. Zegt wat die doet en doet wat die zegt

Beste Majorie,

J W Bomhof

Recreatiepark Westerkwartier. Er staan mooie tenten met sanitair op een rustige weide met een uitzicht op de zwemplas.

Beste Jan,

Den Hartog

Wij waren zeer tevreden wat de safaritent op camping Herperduin betreft.

Jan Melieste-Iwema

Fantastisch

Beste Jan,

Peggy A.

Mooie, propere en gezellige accomodatie. Sanitaire, keuken, bedden, kortom alles boven onze verwachtingen. Wij kiezen volgende keer zeker terug voor een tent.

Beste Peggy,

De Vries

Fantastische accomodatie, een heerlijke ruime tent met heerlijke douche en mooie keuken. Ook goede bedden!

Beste de Vries,

Nelly Pape

We zaten bij camping Natuurlijk de Veenhoop. Prachtige camping in de mooie natuur, veel vogels, veel water. Prachtig gebied om te wandelen, te varen en te fietsen. Een geweldige safaritent met eigen... We zaten bij camping Natuurlijk de Veenhoop. Prachtige camping in de mooie natuur, veel vogels, veel water. Prachtig gebied om te wandelen, te varen en te fietsen. Een geweldige safaritent met eigen sanitair.

Beste Nelly,

A de Bruijn

Gezellige ruime tent, met fijne bank en stoelen onder de luifel.

Beste Annelies,