Vodatent

Agnes Rozier

Prima! Wij hebben een hele fijne tijd gehad op camping de Haer in Agelo.Hebben zelfs bijgeboekt 2 dagen omdat we zo genoten.
Wij verbleven in safari tent, heerlijk.Het weer speelde ook een...
Wij verbleven in safari tent, heerlijk.Het weer speelde ook een grote rol.

Beste Agnes,
Hartelijk dank voor je review! Wat fijn dat je het verblijf in een safaritent als positief hebt ervaren. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Beste Agnes,

Christine

Ein schöner Urlaub mit Abenteuerfeeling. Das Zelt war vollständig eingerichtet und sauber. Wir kommen wieder!

Hallo Christine,
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Wie schön, dass Sie Ihren Aufenthalt in einem Safarizelt als positiv erlebt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!
Mit...
Hallo Christine,
Mit freundlichen Grüßen,
Vodatent Team

Sabrina

Super! Tent is compleet, eigenaar van deze Nederlandse camping had zelf de bedden en het keukenblok gemaakt van hout. Erg mooi en stevig, maar bovenal schoon.

Beste Sabrina,
Beste Sabrina,

Bijlsma

Super verzorgde tenten ,

Beste Ingrid,
Beste Ingrid,

Casier Anja

Verzorgd en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Beste Anja,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je het verblijf in een safaritent als positief hebt ervaren. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Team...
Beste Anja,

Familie Visser

Expeditie Buitengewoon was fantastisch! Goed verzorgde en gezellige hutten met alles wat je nodig hebt aanwezig. Alles was goed geregeld.

Beste fam. Visser,
Beste fam. Visser,
Allereerst bedankt voor jullie positieve review. Wij zijn blij om te vernemen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Weyns Marc

Een unieke ervaring om te slapen in een vogelhuis. Tiptop georganiseerd door toerisme Balen via expeditie buitengewoon

Beste Marc,
Bedankt voor je positieve review. Super leuk om te vernemen dat je een fijne ervaring hebt gehad. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen.
Team...
Beste Marc,

S. Brouwers

We hebben het erg naar ons zin gehad in de complete en ruime safaritent

Beste Sandra,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf in een safaritent. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!
Beste Sandra,

Tom

Wat een weelde om in 1 van de tenten van vodatent te verblijven. Het ontbreekt aan niets, we konden zorgeloos aan ons verblijf beginnen.

Beste Tom,
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf in een safaritent. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!
Beste Tom,

Fam. Nockels

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Camping Walsheim. Schone, nette, rustige camping. Mooie, ruime en vooral ook schone Safaritent. Alle benodigdheden aanwezig. Goede bedden. Ruime koelkast... We hebben een heerlijke vakantie gehad op Camping Walsheim. Schone, nette, rustige camping. Mooie, ruime en vooral ook schone Safaritent. Alle benodigdheden aanwezig. Goede bedden. Ruime koelkast (geen vriezer). Het zwembad naast de camping bracht veel verkoeling in deze zeer warme week.

Beste fam. Nockels,
Bedankt voor jullie positieve review! Wat fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf in een safaritent. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!
Met...
Beste fam. Nockels,