Vodatent

Bert

Geweldige tenten, goed en stevig opgebouwd (we hadden een goede storm). Ook de plaats was geweldig, zowal de camping als op de camping.

Beste Bert,
Bedankt voor je review! Wat super om te horen dat het allemaal naar wens was en fijn dat je desondanks het slechte weer, toch hebt kunnen genieten van je verblijf.
We hopen je...
Beste Bert,
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Cobie

Hele mooie tent, fijn ingericht en van alle gemakken voorzien.
Hele mooie tent, fijn ingericht en van alle gemakken voorzien.
Spijtig was wel dat we 3 nachten achter elkaar zeer luidruchtige buren hadden. Leek alsof de verhuur bekend staat als plek om te kunnen feesten.

Beste Cobie,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. Wij zullen uw feedback meenemen naar de camping en hierover evalueren.
Met vriendelijke...
Beste Cobie,

Spinder

Heerlijk weekendje weg gehad!
Mijn zoontje heeft ook enorm genoten 🩵
Hele fijne gemoedelijke camping met vriendelijke, gezellige en behulpzame eigenaren.
Helaas wel een kleine...
Heerlijk weekendje weg gehad!
Mijn zoontje heeft ook enorm genoten 🩵
Helaas wel een kleine lekkage in de tent.
Hierdoor uit voorzorg een dagje eerder weggegaan ivm het slechte weer wat werd verwacht.

Graag komen wij nog eens een keer terug!

Beste Spinder,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat jullie verblijf naar wens was. Wij zullen de feedback meenemen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke...
Beste Spinder,

carina

We hebben heerlijk genoten, eerste nacht bleek het te vriezen, dat was wel koud. daarna prachtig mooie dagen gehad.
mooie ruime en schone tent.

Beste Carina,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Jim Jean M

Het was prachtig en rust, met confort en grote ruimte en proper , het personelen waren vriendelijk en behulpzaam

Beste Jim,
Bedankt voor je review! Wat super dat je hebt genoten van je verblijf in een safaritent. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Evelien

Prachtige tenten van alle gemakken voorzien. Makkelijk en snel te boeken !

Beste Evelien,

Alferink

Een super goed bedrijf, alles netjes op orde en goede mail informatie

Beste Alferink,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Cathline

Bedrijf komt afspraken niet na!

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u geen goed eindoordeel geeft. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze gasten, om deze reden komen wij graag met u in contact om uw review te bespreken. Graag wil ik vragen om contact op te nemen met ons. Dit kan telefonisch op 0031 (0)186 820996 of per email via info@vodatent.com

Vodatent

Dramatisch bedrijf

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review, echter vinden wij het jammer om te vernemen dat u ontevreden bent. U heeft een reservering gemaakt op Glamping Voucher. Omdat de betaling ontbrak hebben wij u gemaild en aangegeven dat u de betaling dient te voldoen. Ook hebben wij aangegeven dat als de betaling uitblijft, wij de reservering annuleren volgens de annuleringsvoorwaarden. Dit zijn de voorwaarden die vooraf gecommuniceerd zijn en waarmee u akkoord bent gegaan. Nogmaals, wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent, echter houden wij ons aan de voorwaarden.

Corrie

Vandaag een boeking geplaatst en zeer tevreden over de manier hoe Vodatent communiceert. We kijken uit naar onze vakantie!