Vodatent

Morgane

Supervriendelijk en gastvrij!

Ronald

Makkelijk geboekt, goed geregeld, goed informatievoorziening. Mooie safaritent, goed verzorgd, complete inrichting. Badkamer in de tent was super! Meubilair makkelijk verplaatsbaar (zelf buiten of... Makkelijk geboekt, goed geregeld, goed informatievoorziening. Mooie safaritent, goed verzorgd, complete inrichting. Badkamer in de tent was super! Meubilair makkelijk verplaatsbaar (zelf buiten of binnen neer te zetten). Goede bedden.
Tip: grote spiegel in de badkamer en opstapje voor de kids om bij de kranen/wastafel te komen.

Fam. van der Heijden

Wij hebben een safaritent geboekt bij camping de Oude Rijn in ter Aar via Vodatent. De tent was prima, leuke plek op de camping. De sanitaire voorziening op de camping mag wel wat beter. Verder een... Wij hebben een safaritent geboekt bij camping de Oude Rijn in ter Aar via Vodatent. De tent was prima, leuke plek op de camping. De sanitaire voorziening op de camping mag wel wat beter. Verder een prima vakantie met Alphen a/d Rijn en Leiden in de buurt.

Fam. Schouten

Wij hadden 6-persoons safaritent geboekt op camping Goolderheide te Bocholt. We hadden een mooie tent en een leuke camping met goede voorzieningen.

Het enige nadeel was dat onze boeking...

Het enige nadeel was dat onze boeking van Vodatent niet goed was doorgekomen bij de camping, dus 8 maanden van te voren geboekt en bij de camping kregen we te horen dat de boeking vrijwel direct na boeking ook weer geannuleerd was.
Wij hebben 2 uur met twee kleine kinderen buiten bij de receptie moeten wachten voordat we de camping op konden. Dat was dus helaas geen fijn begin van de vakantie.
Gelukkig hebben Vodatent en de camping in ieder geval alsnog iets kunnen regelen en hebben we alsnog een lekkere week gehad.

rit hebbelinck fam Naeyaert

Wij verbleven op camping Goolderheide in Bocholt en logeerden in een vodatent voor 6 personen op het familieveld.
de tent is heel ruim en goed ingericht. bedden zijn goed. Alleen het plastieken servies vind ik wat minder.
zelfs bij regen en stormweer blijft het aangenaam toeven in de tent.
verlichting zou zeker in het woongedeelte wel sterker mogen voor het lezen van een boek.
verwarmingsvuurtje aanwezig. Wat we soms toch gebruikt hebben.
de avonden koelden snel af.
wij komen zeker terug.

Philippe

Goede service

Bernard Hübner

Heel goed verzorgd, keurige tent. Fris, schoon.

Cecilia

Fantastisch! Wij willen nooit meer anders. Een grote tent met alles erop en eraan. Voldoende zit ruimte voor iedereen en slaapplekken genoeg.

Saskia

Genoten, mooie safaritent